اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

خدمات اتوبوسرانی محمدیه و مهرگان رایگان شد

شهردار محمدیه گفت: برای اولین بار در کشور، خدمات ناوگان اتوبوسرانی محمدیه و مهرگان رایگان شد.

خدمات اتوبوسرانی محمدیه و مهرگان رایگان شد

محمد پیری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری با هدف ارتقاء رفاه شهروندان، ارتقاء عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی، کمک به محیط زیست و کاهش گازهای آلاینده، خدمات ناوگان اتوبوسرانی محمدیه به قزوین و بالعکس، محمدیه به مهرگان و بالعکس رایگان شده و مسیر محمدیه به الوند و بالعکس نیز به زودی رایگان می شود.

وی افزود: این طرح که با مشارکت شورا و شهرداری محمدیه اجرا شده، استقبال شهروندان را به دنبال داشته و تقاضای سفر با حمل و نقل عمومی با رشد بیش‌ از 10 درصدی نسبت به گذشته مواجه شده است.

شهردار محمدیه تصریح کرد: ما در این طرح بنا داریم با هدف ترویج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی و حفظ عزت و منزلت شهروندان، دریافت هزینه از مردم برای استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی را حذف کنیم تا این هزینه‌ها صرف سبد فرهنگی و تغذیه خانوار شود.

پیری اضافه کرد: این طرح برای اولین بار در کشور در شهر محمدیه اجرا می شود. در حال حاضر هزینه سفر با حمل و نقل عمومی برای مردم این شهر رایگان شده و به صفر رسانیدم و هدف بعدی ما این است که زمان سفر را هم کاهش دهیم تا مردم به رضایت حداکثری دست یابند.

وی اظهار کرد: با بالا رفتن تقاضای سفر از طریق حمل و نقل عمومی، پیگیر هستیم تا تعداد اتوبوس‌های محمدیه را افزایش دهیم تا کمبود وسیله نقلیه را هم برطرف کنیم.

شهردار محمدیه در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 17 اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی محمدیه و مهرگان از ساعت 6 صبح تا 9 شب مشغول به خدمت رسانی هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول