اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آموزش ۲۰۰ مددجوی سمنانی در کلاس‌های سوادآموزی طرح ندامتگاه

بیش از ۲۰۰ نفر از مددجویان استان سمنان در کلاس‌های سوادآموزی طرح ندامتگاه شرکت کردند.

آموزش ۲۰۰ مددجوی سمنانی در کلاس‌های سوادآموزی طرح ندامتگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسین رشیدی، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان سمنان در نشست همکاری‌های آموزش و پرورش و اداره کل زندان استان سمنان که در راستای پوشش حداکثری زندانیان بی‌سواد و کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های سوادآموزی زندانیان برگزار شد، بر اهتمام ارتقای دانش و بینش و آموختن انواع سواد در ندامتگاه تأکید کرد.

وی گفت: برای دستیابی به اهداف کلی نظام و تحقق وظایف آموزشی و فرهنگی، بهره‌گیری از مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی لازم و ضروری است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان سمنان به برنامه‌های آموزش و پرورش برای جذب بازماندگان از تحصیل، تقویت بنیه علمی، ارائه مشاوره‌های تحصیلی و مذهبی اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش استان سمنان آمادگی دارد در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در ۲ سطح زندانیان و فرزندان زندانیان در زمینه جبران افت تحصیلی و تربیتی در قالب تفاهم‌نامه همکاری لازم را داشته باشد.

زینب داودی، معاون نهضت سوادآموزی استان سمنان نیز در این نشست به آموزش بیش از ۲۰۰ مددجو در کلاس‌های سوادآموزی طرح ندامتگاه اشاره کرد و گفت: انسداد مبادی بی‌سوادی زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی و سلامت جامعه است. 

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول