اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رتبه برتر سوادآموزی سمنان برای سومین سال متوالی در کشور

بخش سوادآموزی استان سمنان برای سومین سال متوالی، رتبه «عالی و شایسته تقدیر» را کسب کرد و به جایگاه سوم کشور رسید.

رتبه برتر سوادآموزی سمنان برای سومین سال متوالی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد شاه‌حسینی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از برافراشته بودن پرچم حوزه سوادآموزی این استان در کشور خبر داد.

وی گفت: بر اساس اعلام کتبی وزارت آموزش و پرورش، حوزه سوادآموزی استان سمنان برای سومین سال متوالی موفق به کسب رتبه «عالی و شایسته تقدیر» شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان افزود: علیرضا عبدی، معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور در نامه‌ای خطاب به سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار و رئیس شورای پشتیبانی سوادآموزی استان سمنان، کسب رتبه «عالی و شایسته تقدیر» مجموعه آموزش و پرورش در حوزه سوادآموزی در سال 1400 را ابلاغ کرد.

شاه‌حسینی اضافه کرد: در این نامه درخواست شده، عوامل ذی‌ربط در کسب این موفقیت به نحو شایسته مورد تقدیر قرار گیرند و همچنین به‌منظور توجیه و تقویت سوادآموزی در گستره استان سمنان، دلایل و زمینه‌های موفقیت عملکرد مورد تحلیل قرار گرفته و برنامه‌ریزی جامع برای حفظ و ارتقای آن انجام شود.

وی بیان کرد: در سال 1400 فرآیند ارزیابی و بررسی عملکرد استان‌ها در حوزه سوادآموزی در قالب 21 شاخص اختصاصی و 2 شاخص عمومی مدیریت و مشتری‌مداری انجام شده است و استان سمنان در مجموع در جایگاه سوم کشور قرار دارد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان خاطرنشان کرد: همچنین در نامه جداگانه‌ای که توسط محمد عباسی، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور به استانداران ابلاغ شده، عملکرد شورای پشتیبانی سوادآموزی 10 استان ازجمله استان دین‌مدار و دانش‌پژوه سمنان، «بیش از حد انتظار» تشخیص داده شده است.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول