اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مراسم معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک برگزار شد

طی مراسمی با حضور مسئولان استان قزوین و شهرستان آبیک، سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک منصوب و معرفی شد.

مراسم معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین، معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، امام جمعه شهرستان آبیک و جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی، عصر امروز حجت الله مددخانی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان آبیک معرفی و از زحمات و خدمات حامد فتوحی فرماندار سابق شهرستان آبیک تجلیل شد.

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک در این مراسم گفت: تمام دستورات دینی بدون استثنا آثار دنیوی دارد و دین را نباید آخرتی جلوه دهیم. 

وی عزت را کلیدی ترین نعمت در مسیر هدایت به انسان دانست و افزود: اگر انسان به جز از خدای متعال، عزت تمنا کند خوار و ذلیل می شود و انسان باید مراقب حفظ عزت نفسش باشد.

امام جمعه شهرستان آبیک تنها راه عزت را تبعیت از خدای متعال و تنها راه ذلت را تبعیت از هوای نفس ذکر و ادامه داد: انسان برای محبوبیت باید عزت خانواده، همکاران و... را حفظ کند و اگر عزت دیگران را بشکند، ذلیل می شود.

آب و هوای شهرستان دو نگاه راهبردی در شهرستان 

حسینی میرامینی موضوع آب وهوای شهرستان آبیک را دو نگاه راهبردی در شهرستان آبیک عنوان کرد و گفت: احاطه آبیک از سوی فرآورده های بتنی سیپورکس، کارخانه سیمان و معدن آن، گاوداری های صنعتی، ریزگردهای نمکی، مرغداری ها، نیروگاه شهید رجایی و سوخت میلیون ها مازوت سبب شده هوای آبیک نفس گیر شود که فعالیت معدن در تنها تنفسگاه شهر آبیک یعنی پیغمبرکوه در شورای عالی معادن استان قزوین متوقف شده که امیدواریم در شورای عالی معادن کشور هم به تایید و تصویب برسد.

وی افزود: در خصوص کلنگ زنی پروژه الحاقی بیمارستان دولتی شهدای آبیک خیلی افراد دست به کار شدند که این این اتفاق رقم نخورد اما شورای تامین به ویژه فرماندار شهرستان آبیک محکم پای مطالبه مردمی ستاد و این مهم تحقق یافت.

امام جمعه شهرستان آبیک ادامه داد: در خصوص ریزگردهای نمکی جنوب شهرستان آبیک پیشنهاد داده ام که جلسه ویژه ای در شهرستان با حضور مسئولان ذی مدخل استانی و ملی تشکیل شود و تصمیم گیری لازم صورت گیرد اگر هم زهکش موجود در دشت الله‌آباد غیر اصولی است نسبت به پرکردن آن اقدام شود.

حسینی میرامینی پرکاری و سلامت فتوحی فرماندار سابق شهرستان آبیک را از ابعاد شخصیتی مهم ایشان ذکر و خاطر نشان کرد: از سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک درخواست می شود که پیگیری‌های فرماندار سابق شهرستان آبیک در خصوص مسائل و  موضوعات مختلف را ادامه دهد تا به سرانجام برسند.

مسیر خدمت رسانی فرماندار پیشین شهرستان آبیک ادامه خواهد داشت

حجت‌الله مددخانی سرپرست جدید فرمانداری شهرستان آبیک در این مراسم با تقدیر از خدمات حامد فتوحی فرماندار پیشین شهرستان آبیک گفت: حلقه های میانی رابطه مردم و حاکمیت در حکمرانی را تقویت خواهم کرد و با توجه به اینکه آبیک به عنوان شهرستان صنعتی در استان و کشور مطرح است صنایع مورد توجه قرار گرفته و مشکلات آنها را پیگیری خواهد شد. 

وی افزود: جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان شهرستان آبیک در قالب هیئت های اندیشه ورز و همچنین وجود بانوان که بیش از نیمی از سرمایه اجتماعی هستند مورد توجه قرار می گیرند. 

این مسئول ابراز امیدواری کرد که با کمک مردم و مساعدت شورای تامین شهرستان آبیک شورای اداری و همچنین حمایت امام جمعه شهرستان آبیک در راستای خدمت به مردم وظیفه خود را به نحو احسن انجام خواهم داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول