اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه نقش تاثیرگذاری در پیشرفت تاکستان دارند

سرپرست فرمانداری تاکستان گفت: صاحبان فرهنگ، هنر و رسانه از سرمایه‌های بی بدیل تاکستان هستند که هر کدام از این افراد نقش تاثیر گذاری در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان دارند.

اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه نقش تاثیرگذاری در پیشرفت تاکستان دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، سید جمال الدین حسینی در نشست با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان تاکستان با بیان اینکه خلق اثر فرهنگی و هنری هنرمندان و رسالت اطلاع رسانی اهالی خبر و رسانه به دلیل شفافیت و بیان واقعی مسائل و مشکلات، در اشاعه فرهنگ جامعه تاثیرگذار است، اظهار کرد: مجموعه مدیریتی شهرستان تلاش خواهد کرد تا ضمن حمایت از این قشر فعال، ارتباط مستمر بین اهالی فرهنگ، هنر و صاحبان قلم و رسانه را داشته باشد.

وی افزود: شهرستان تاکستان با داشتن پیشینه فرهنگی، تاریخی و هنری دارای پشتوانه‌های فرهنگی و هنری ارزشمندی می باشد و صاحبان فرهنگ، هنر و رسانه از سرمایه‌های بی بدیل این شهرستان هستند که هر کدام از این افراد نقش تاثیر گذاری در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان دارند.

گفتنی است در ادامه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان، به بیان مشکلات و دغدغه های صنفی خود پرداختند و خواستار رسیدگی و رفع موانع موجود شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول