اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نماینده غرب هرمزگان: تأیید انقلابی بودن مجلس به معنای کار و تلاش بیشتر است

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: تأیید انقلابی بودن مجلس از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به معنای ضرورت تلاش و کار بیشتر برای حل مشکلات کشور و مردم است.

نماینده غرب هرمزگان: تأیید انقلابی بودن مجلس به معنای کار و تلاش بیشتر است

احمد جباری نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس درباره فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز گذشته با نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین سال از آغاز دوره یازدهم این مجلس را انقلابی دانستند و اکنون در سال پایانی این مجلس نیز بر لفظ انقلابی برای مجلس تأکید کردند و این از یک سو مرهمی بر پیکره مجلس در مواجهه با بداخلاقی های اخیر بود و از سوی دیگر رسالت و وظیفه ما برای خدمت هر چه بیشتر به مردم را سنگین تر ساخت.

 

 

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب از مجلس کنونی به مجلس انقلابی و پر کار که قوانین خوبی نیز به تصویب رسانده یاد کردند، افزود: تداوم این پر کاری و روحیه تلاش و انقلابی بودن، لبیکی به کلام ایشان در سال پایانی مجلس است.

جباری تأکید کرد: مهم ترین مشکل کشور اکنون تورم است و تلاش در ماههای پیش رو برای مهار این تورم که راه حل آن نیز همانا تقویت تولید و نظام بخشی به اقتصاد است، از وظایف اساسی مجلس بشمار می رود.

نماینده مردم غرب هرمزگان همچنین گفت: تأکید رهبری معظم انقلاب بر پرهیز از پیشی گرفتن طرح ها از لوایح است و لذا مجلس در کنار دولت برای ارائه لوایحی قوی و کارگشا قرار دارد و انسجام میان سه قوه دیگر راهبردی است که باید از کلام رهبری استنباط و برای تحقق بیش از پیش آن، تلاش کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول