اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بندرلنگه و بندرکنگ در اولویت دسترسی منازل به فیبر نوری هستند

نماینده مردم غرب هرمزگان گفت: پس از بندرچارک به عنوان اولین شهر در هرمزگان، شهرهای بندرلنگه و بندرکنگ نیز در شرف دسترسی به فیبر نوری هستند و مودم رایگان نیز به مردم تحویل خواهد شد.

بندرلنگه و بندرکنگ در اولویت دسترسی منازل به فیبر نوری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در خانه ملت صبح امروز در گفت و گویی خبری با بیان این که با پیگیری های انجام شده در شهر بندرچارک دسترسی به خدمات پهن باند از طریق خط فیبر نوری را به مرحله اجرا رسید، افزود: در شهرهای بندرلنگه و بندرکنگ نیز این خدمات بزودی در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.

وی افزود: دسترسی به خدمات پهن باند از طریق فیبر نوری (پرکاربردترین نوع سطح خدمات اینترنتی با سرعت دسترسی بالا) است که اجرای خط فیبر نوری تا منازل مشترکین ادامه خواهد یافت و دستگاه های گیرنده و فرستنده در منازل به صورت مستقیم به فیبر نوری متصل خواهند شد که افزایش چشمگیر سرعت اینترنت را در پی خواهد داشت.

به گفته وی، اقدامات اولیه اجرای این طرح از سوی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان با امضای تفاهم نامه میان شهرداری های بندرلنگه و بندرکنگ با این اداره کل انجام گردیده و بزودی نیز عملیات اجرایی این طرح برای دسترسی مردم شریف و دریادل این دو شهر به خدمات پهن باند و سرعت بالای اینترنت آغاز خواهد گردید.

عملیات اجرایی در شهر بندرچارک به مرحله پایانی ( اجرای FAT / نصب پست ) رسیده است و مشترکین در این شهر می توانند برای دریافت سرویس و مودم رایگان از ۲۵ اردیبهشت تا ۲۵ خردادماه سال جاری اقدام به ثبت نام نمایند و همچنین مدارس این شهر نیز به صورت رایگان ظرف ۴۵ روز آینده تحت پوشش این خدمات قرار خواهند گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول