اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

برگزاری اولین یادواره شهید رسانه خراسان جنوبی در بیرجند

مسئول گروه جهادی شهید فرهادی گفت: اولین یادواره شهید محمدرضا فرهادی، شهید خبرنگار خراسان جنوبی شنبه 6 خرداد برگزار می شود.

برگزاری اولین یادواره شهید رسانه خراسان جنوبی در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس ازبیرجند، مهدی کاظمی فرد، مسئول گروه جهادی شهید فرهادی خبرنگاران خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: اولین یادواره شهید فرهادی روز شنبه ششم خرداد با حضور خانواده های شاهد و ایثارگر ،جامعه رسانه ای و جمعی از مسئولان استان و شهرستان بیرجند و با همت گروه جهادی شهید فرهادی و مرکز نیکوکاری رسانه یاران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سخنران محوری این یادواره دکتر «صفار هرندی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خواهند بود، گفت: در این مراسم ضمن تجلیل از خانواده شهید برنامه های فرهنگی و روایتگری دفاع مقدس و جنگ نرم پیش بینی شده است.

مسئول گروه جهادی شهید فرهادی ضمن دعوت از عموم مردم به ویژه اهالی رسانه برای حضور در این مراسم و بزرگداشت شهید محمدرضا فرهادی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهید را از برنامه های جانبی این یادواره برشمرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های گروه جهادی شهید فرهادی عنوان کرد: گروه جهادی شهید فرهادی از سه سال پیش با همراهی خبرنگاران و اهالی رسانه فعالیت خود را شروع کرده و تاکنون فعالیت های متنوع در حوزه اطلاع رسانی،جهاد تبیین و اجتماعی عام المنفعه داشته است.

گفتنی است، شهید محمدرضا فرهادی پنجم خرداد سال ۶۵ در منطقه عملیاتی فاو در رقابت با همرزمان شهیدش نمره قبولی گرفت و مهر شهادت و سعادت بر کارنامه زندگیش ثبت شد. او تنها پسر خانواده فرهادی بود که با وجود سن کم دفاع از دین و کشور را بر دل مشغولی های جوانی برگزید و مادرش را به رضایت حضرت زهرا«س» امیدوار کرد.

پایان پیام/۶۹۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول