اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

روابط عمومی؛ آینه تمام‌نمای مطالبات مردم از سازمان‌ها/ شبکه‌های ارتباطی هر روز پیچیده‌تر می‌شوند

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: روابط عمومی به‌مثابه آینه تمام‌نمای انعکاس انتظارت و مطالبات مردم از سازمان‌هاست و اهمیت ویژه‌ای دارد.

روابط عمومی؛ آینه تمام‌نمای مطالبات مردم از سازمان‌ها/ شبکه‌های ارتباطی هر روز پیچیده‌تر می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی حسین‌پور، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان در پیامی، هفته روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت و اظهار کرد: بی‌شک دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل‌داران توسعه آگاهی که با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم را برای اطلاع‌رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.

حسین‌پور با اشاره به نقش روابط عمومی در تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی کشور گفت: روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور  با تیزبینی، دانایی و هوشیاری همگام با سایر بخش‌های سازمان امور مالیاتی تمام تلاش خود را به کار بست تا با استفاده از شیوه‌های نوین ارتباطی و اطلاع‌رسانی در اجرای اهداف و سیاست‌ها سازمان و با همراهی و همدلی همه عزیزان در دفتر روابط عمومی و فرهنگ‌سازی مالیاتی گام‌های مؤثری در حوزه اطلاع‌رسانی آگاهانه و ارتباطات هوشمند بردارد.

وی نامگذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی را که به مثابه آینه تمام‌نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان‌ها و نهادها عمل می‌کنند، بیانگر اهمیت روزافزون شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز دانست.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان افزود: بر این اساس، این روز فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی شده در جهت تعامل و تأمین دانش اجتماعی و نیز ترسیم و تبیین افق‌ها و چشم‌اندازهای روشن برای فردای بهتر است.

حسین‌پور این هفته را به همکاران روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان که در حوزه خطیر اطلاع‌رسانی و ارتباطات فعالیت می‌کنند، تبریک گفت و از تلاش‌های آگاهانه و عالمانه انجام‌شده این عزیزان که برای کسب سرآمدی در انعکاس فعالیت‌های سربازان جبهه اقتصادی انجام وظیفه می‌کنند، سپاسگزاری و توفیق روزافزون همه تلاشگران این حوزه را از درگاه خداوند متعال مسألت کرد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول