اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رشد ۹۴ درصدی وصول مالیات در استان سمنان نشان از رشد اقتصادی دارد

استاندار سمنان از رشد ۹۴ درصدی وصول مالیات در این استان خبر داد و گفت: ۲۲ میلیارد تومان در شهرستان‌های استان برای بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌های مرتبط با اینترنت هزینه شده است.

رشد ۹۴ درصدی وصول مالیات در استان سمنان نشان از رشد اقتصادی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی این استان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان، اظهار کرد: رشد ۹۴ درصدی وصول مالیات در استان سمنان نشان از رشد اقتصادی در راستای سیاست‌های اقتصادی دولت دارد.

وی تصریح کرد: تقویت سرمایه‌گذاری در استان سمنان، یکی از موضوعاتی است که باید بیش از پیش مورد توجه و پیگیری مسؤولان قرار گیرد.

استاندار سمنان با اشاره به مشکلات موجود در این استان، اضافه کرد: رفع کمبود آب و کاهش جمعیت در استان سمنان باید به‌صورت ویژه مورد پیگیری قرار داشته باشد.

هاشمی خاطرنشان کرد: با وجود قانون جوانی جمعیت،‌ خلأ قانونی در این زمینه وجود ندارد و نیاز است کارگروه جوانی جمعیت فعال و با جدیت پیگیری شود.

وی بیان کرد: شورای برنامه‌ریزی یکی از شوراهای تأثیرگذار در زمینه رویکرد زیرساختی محسوب می‌شود و به این جهت نیاز است تا مدیران در این شورا به‌صورت مستمر حضور یابند.

استاندار سمنان گفت: بالغ‌بر ۲۲ میلیارد تومان در شهرستان‌های این استان برای بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌های اینترنت هزینه شد که از سیاست‌های کاری دولت سیزدهم است.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول