اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

عراقچی: نمایشگاه کتاب الگوی خوبی برای وفاق اجتماعی و هم‌زیستی مسالمت‌آمیز است

دبیر شورای راهبردی روابط خارجی گفت: نمایشگاه کتاب می‌تواند به الگوی خوبی برای وفاق اجتماعی و هم زیستی مسالمت‌آمیز همه تفکرات و اقشار مختلف باشد.

عراقچی: نمایشگاه کتاب الگوی خوبی برای وفاق اجتماعی و هم‌زیستی مسالمت‌آمیز است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، سید عباس عراقچی دبیر شورای راهبردی روابط خارجی در حاشیه برگزاری سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران  از غرفه انتشارات خبرگزاری فارس بازدید کرد.

عراقچی با تقدیر از فعالیت خبرگزاری فارس گفت: خبرگزاری فارس ریانه بزرگ و معتبری است. البته کاری به سوگیری‌های سیاسی و این که ارتباط فارس در گذشته با ما چه طور بوده ندارم، اما به لحاظ حرفه‌ای فارس از خبرگزاری‌های خوب کشور است.

وی ادامه داد: من امروز از نمایشگاه کتاب بازدید کردم نمایشگاه بسیار خوبی است. غرفه‌های بسیار خوبی دارد.  بازدیدکنندگان هم قابل توجه هستند. از مسئولین وزارت ارشاد و متولیان نمایشگاه تشکر می‌کنم.

عراقچی در پاسخ به سؤال خبرنگار توانا مبنی بر بهترین کتابی که مطالعه کردید گفت: بهترین کتاب، کتاب بنده است. کتاب ایران تایشی توصیه می‌کنم در غرفه روزنامه اطلاعات این کتاب را ببینید، البته مزاح می‌کنم.

دبیر شورای راهبردی روابط خارجی نمایشگاه کتاب را فرصتی برای وفاق و همدلی بیان کرد و گفت: الحمدلله کتاب‌های زیاد و خوبی در نمایشگاه موجود است و این که مردم از هر قشری در آرامش در یک محیط فرهنگی از غرفه‌ها دیدن می‌کنند بسیار دلپذیر است. از این جهت فکر می‌کنم نمایشگاه کتاب می‌تواند به الگوی خوبی برای وفاق اجتماعی و هم زیستی مسالمت‌آمیز همه تفکرات و اقشار مختلف باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول