اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تجلیل از رزمندگان خط مقدم تولید/ هیچ چیز به اندازه عمل به دستور رهبری در رفع وابستگی مهم نیست

مدیرکل مدیریت درمان تأمین اجتماعی گفت: تلاش مجاهدانه در مسیر رفع وابستگی کشور و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی با اهمیت ترین موضوع در نزد یک فرد دلسوز میهن و کشور و اسلام است.

تجلیل از رزمندگان خط مقدم تولید/ هیچ چیز به اندازه عمل به دستور رهبری در رفع وابستگی مهم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مومنی مدیرکل مدیریت درمان تأمین اجتماعی و حاجی زاده رییس خانه کارگر بندرعباس و شعبانی از مدیران تأمین اجتماعی هرمزگان، از رزمندگان خط مقدم تولید در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس تجلیل شد.

در این مراسم غلامعباس مومنی مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان در سخنانی با اشاره به سختی کار در میدان تولید در هوای گرم هرمزگان، اظهار کرد: تحمل این گرمای شدید نشان دهنده عزم بلند رزمندگان عرصه تولید در کشورمان است که کار امروز آنان به مانند رزمندگان دفاع مقدس، با ارزش و ستودنی است.

 

وی با تصریح بر این که هیچ مسأله ای به اندازه عمل به دستور رهبری در رفع وابستگی مهم نیست، خاطرنشان کرد: عمل صادقانه و دلسوزانه به فرامین رهبری معظم انقلاب اسلامی در رهانیدن کشور از بند وابستگی، یک موضوع و مسأله فردی و جناحی و گروهی نیست و همه در هر موقعیتی باید به فکر افزایش کارآمدی و رشد ظرفیت های کشور باشیم.

دکتر مومنی همچنین افزود: روزهای گرم کار در میدان تولید و پیشرفت کشور آدم را به یاد روزهای سخت مقاومت در دوران جنگ 8 ساله می اندازد و این مقاومت امروز در برابر سختی ها به اندازه حضور در آن دوران و روزها اهمیت دارد.

 

در این مراسم حجت الاسلام رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، سلام گرم رهبر معظم انقلاب اسلامی را به رزمندگان عرصه تولید کشور در پالایشگاه نفت ستاره و دیگر مجموعه های صنعتی و کارگری استان ابلاغ و جعفرزاده رییس پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس نیز خواستار ابلاغ سلام گرم همه کارگران و کارکنان این پالایشگاه به رهبر معظم انقلاب اسلامی شد.

در بخشی از این مراسم به همت مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان به کارگران این مجتمع گل هدیه داده شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول