اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

استقرار تیم دندانپزشکی جهادی در زندان بندرعباس

یک تیم جهادی 9 نفره از دندانپزشکان با همت قرارگاه مردم و مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان به مدت 6 روز در زندان بندرعباس خدمات رایگان ارائه می دهند.

استقرار تیم دندانپزشکی جهادی در زندان بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر غلامعباس مومنی مدیرکل مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان صبح امروز اظهار کرد: در پی درخواست دادستانی مرکز استان و سازمان زندان ها ابتدا بازدیدی از وضعیت بهداشتی و درمانی و نیازهای درمانی زندان بندرعباس صورت گرفت و مقرر شد تا با همکاری قرارگاه مردم استانداری هرمزگان و مدیریت درمان تأمین اجتماعی و نیز همکاران در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی، دو اردوی جهادی 3 روزه در زندان بندرعباس برپا شود که اولین مرحله از آن، امروز آغاز شد.

به گفته وی، طی دو دوره سه روزه، 9 دندانپزشک نیازهای دهان و دندان مددجویان را بررسی و خدمات لازم را به صورت رایگان ارائه می دهند.

مومنی اضافه کرد: برای هفته آینده نیز استقرار یک چشم پزشک به همراه یک کارشناس بینایی سنجی و نیز دستگاه مربوطه و همین طور دستگاه سونوگرافی و متخصص رادیولوژی و متخصص داخلی را تدارک دیده ایم که خدمات مربوطه را ارائه خواهند کرد و زندانیان بیمار را شناسایی و برای ارائه خدمات تخصصی مورد درمان قرار خواهند داد.

این عضو قرارگاه مردم همچنین عنوان کرد: برای بند نسوان زندان بندرعباس نیز استقرار متخصص زنان در نظر گرفته شده تا خدمات رایگان به زندانیان ارائه شود.

مومنی خاطرنشان کرد: برای آن دسته از زندانیانی که فاقد دفترچه درمانی هستند نیز هماهنگی های لازم با بیمه سلامت صورت گرفته و اگر بیماری صعب العلاجی نیز داشته باشند، خدمات آنها به صورت رایگان و با هماهنگی های لازم قضایی در بیمارستان خلیج فارس انجام خواهد گرفت.

وی از پیگیری ها و حمایت های استاندار هرمزگان نیز در این زمینه قدردانی کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول