اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شورای عالی بسیج ورزشکاران اصفهان برگزار شد

جلسه شورای عالی بسیج ورزشکاران استان اصفهان با حضور سردار فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

شورای عالی بسیج ورزشکاران اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جلسه شورای عالی بسیج ورزشکاران استان اصفهان با موضوع کمک به تحقق دولت اسلامی با حضور سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج)، وحید رجبی مسؤول بسیج ورزشکاران اصفهان، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و جمعی از مسؤولان ورزش استان در سالن جلسات فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

سرهنگ وحید رجبی مسؤول بسیج ورزشکاران اصفهان در این مراسم عنوان کرد: موضوع جلسه کمک به تحقق دولت اسلامی بود و طی ابلاغ دستور برگزاری هیأت‌های اندیشه‌ورز مقرر شد مسؤولان ورزش استان اعم از باشگاه‌ها و هیأت‌های ورزشی و صاحب‌نظران نسبت به احصاء مسائل، موانع و مشکلات ورزش استان و یا حوزه تخصصی رشته ورزشی مربوط به هیأت یا باشگاه اقدام کنند.

وی تصریح کرد: این موانع جهت طرح در جلسات شورای اندیشه‌ورز که متشکل از مسؤولان حوزه ورزش و هیأت‌های ورزشی و به صورت اقتضایی استاتید و صاحب‌نظران است، بررسی می‌شوند.

رجبی در پایان گفت: امیدواریم با خرد جمعی نسبت به ارائه راهکار‌های لازم جهت حل مسائل ورزش استان و پیگیری موضوعات و مصوبات به مبادی ذی‌ربط اقدام شود.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول