اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مسابقه ندادن با نمایندگان رژیم جعلی صهیونیستی نشانه غیرت قهرمانان ایرانی است

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی به رسمیت نشناختن رژیم غاصب صهیونیستی در سیاست خارجی کشور قرار گرفت که مهم‌ترین دلیل آن به رسمیت نشناختن این رژیم منحوس است.

مسابقه ندادن با نمایندگان رژیم جعلی صهیونیستی نشانه غیرت قهرمانان ایرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، وحید رجبی مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: فلسفه روز قدس براساس نام‌گذاری امام خمینی(ره) در آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان و به منظور اتحاد جهانیان برای مردم مظلوم فلسطین همه ساله انجام می‌شود تا جبهه متحدی علیه رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد شود.

وی افزود: ورزشکاران قهرمان ما اگر در مسابقات ورزشی با نمایندگان رژیم جعلی صهیونسیتی مواجه باشند از مسابقه دادن با آن‌ها خودداری می‌کنند چرا که ورزشکاران نجیب و باغیرت حامی مردم مظلوم فلسطین بوده و این مسابقه ندادن  برای این رژیم گران تمام می‌شود.

رجبی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی به رسمیت نشناختن رژیم غاصب صهیونیستی در سیاست خارجی کشور ایران قرار گرفت و بر همین اصل بازی نکردن تیم‌های ورزشی و ورزشکاران ایرانی برابر نمایندگان این رژیم جعلی یکی از اصول مشخص در ورزش کشورمان شد که مهم‌ترین دلیل آن به  رسمیت نشاختن این رژیم منحوس است.

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان با بیان اینکه در سال‌های گذشته ورزشکاران بسیاری در استان اصفهان در برابر این رژیم جعلی حاضر به مسابقه نشدند، بیان کرد: در نصف جهان نیز ورزشکارانی در تاریخ ورزش استان این حرکت ارزنده را انجام داده‌اند که در این میان ورزشکاران ارامنه استان نیز زمانی در المپیاد از حضور برابر رژیم غاصب صهیونیستی خودداری کرده‌اند.

رجبی با اشاره به اینکه این اخبار به سرعت با میلیون‌ها ببینده در جهان پخش می‌شود، ادامه داد:  زمانی که حرکات ارزنده ورزشکاران ایرانی با نشان دادن فرهنگ ایرانی و اسلامی همراه است مورد انتقاد رسانه‌های غربی که همیشه دم از آزادی بیان و حقوق بشر می‌زنند، قرار می‌گیرد.

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان گفت: در موضوع حقوق بشر و در جنگ اوکراین علی‌رغم همه شعارها نشان داده شد ورزش به چه میزانی برای آن‌ها سیاسی است و در اصل ورزش را برای رسیدن به هدف‌هایشان دنبال می‌کنند.

وی با اشاره اینکه باید مسؤولان کشوری و استانی در حوزه حمایت از ورزشکاران به صورت جدی وارد میدان شوند، تاکید کرد: باید قهرمانان کشورمان را که با افتخار آفرینی باعث امید در جامعه می‌شوند حمایت کنیم. از مسؤولان ورزش استان و کشور گله‌ دارم که حداقل‌های زندگی ورزشکاران ما از جمله شغل، مسکن باید فراهم شود تا وقتی ورزشکاری روی سکو می‌رود دغدغه‌ای جز ورزش نداشته باشد چراکه مقام معظم رهبری در این رابطه تاکیدات زیادی داشته‌اند تا دغدغه‌ها کمتر شود.

رجبی با تاکید بر اینکه کنگره شهدای ورزشکار از سوی سازمان بسیج ورزشکاران در چند سال اخیر برگزار شده است و ازجمله این کنگره‌ها می‌توان از کنگره شهیدان غازی و زرین نام برد، عنوان کرد: امسال نیز درصدد هستیم که کنگره ۱۲۰۰ شهید نصف جهان را برگزار کنیم.

در پایان وحید رجبی مسؤول بسیج ورزشکاران استان اصفهان از جامعه ورزش دعوت کرد تا برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین که فردا و راس ساعت ۹ صبح در ورزشگاه تختی اصفهان برگزار خواهد شد، حضور بهم رسانند.

پایان پیام/۶۳۱۳۷/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول