اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مشکل حمل و نقل ارزاق عمومی مردم جزیره هرمز کی حل خواهد شد؟

امام جمعه هرمز گفت: مردم هرمز در مسئله حمل و نقل مواد غذایی دچار مشکل هستندو مسئله لندیگراف بارها از زبان مسئولین و در تریبون نماز جمعه بیان شده است.

مشکل حمل و نقل ارزاق عمومی مردم جزیره هرمز کی حل خواهد شد؟

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره هرمز با اشاره به مشکل حمل ونقل دریایی ارزاق عمومی مردم هرمز اظهار داشت: مردم هرمز در مسئله حمل و نقل مواد غذایی دچار مشکل هستندو مسئله لندیگراف بارها از زبان مسئولین و در تریبون نماز جمعه بیان شده است اما فقط در حد مشکل مانده است هرمز با جزیره قشم و کیش فرق میکند در آنجا بخش خصوصی به خاطر فعالیت های اقتصادی حضور فعال دارد آن خط را فعال می‌کند.

وی گفت:  در جزیره هرمز که مردم فعالیت اقتصادی ندارند با مشکل معیشتی دارند وبخش خصوصی در اینجا به خاطر عدم سود دهی حاضر نیست که لندیگراف را در این خط قرار دهد و فعالیتی انجام شود.

 امام جمعه هرمز گفت: استاندار انقلابی و فعال که  دغدغه جزیره هرمز  دارند می خواهیم هرچه زودتر پیگیری کند و این مشکل تردد و حمل و نقل مواد غذایی و مصالح ساختمانی جزیره هرمز را حل کند.

وی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری دولت  پروژه‌های نیمه‌کاره را تکمیل کند و آنها را به سمت نقدینگی و تولید هدایت کند در جزیره هرمز چند طرح نیمه کاره روی زمین مانده است به عنوان نمونه در مجموعه شهرداری جزیره هرمز بازارچه ماهی، دستگاه سنگ فرش، بازارچه ملوانی، پسماند زباله و فعال بودن معدن شن و ماسه اگر این موارد فعال شود هم ایجاد اشتغال می کند و هم درآمدی را برای شهرداری ایجاد می کند. لذا آنچه که بنده توسعه می‌کنم این است که طرح های نیمه کاره را در جزیره هرمز دنبال کنید و آنها را فعال کنید الحمدالله شورای شهر و مجموعه شهرداری با توجه به صحبت‌هایی که با عزیزان انجام شده است به دنبال فعال کردن این طرح های نیمه کاره هستند.

حجت الاسلام رستاخیزگفت:  آنچه که بنده توصیه می‌کنم این است که طرح های نیمه کاره را در جزیره هرمز دنبال کنید و آنها را فعال کنید الحمدالله شورای شهر و مجموعه شهرداری با توجه به صحبت‌هایی که با عزیزان انجام شده است به دنبال فعال کردن این طرح های نیمه کاره هستند.

امام جمعه  هرمز به شهادت حضرت حمزه اشاره و افزود:  حضرت حمزه سیدالشهدا شخصیتی است که قبل از فتح مکه در آن شرایط سخت مبارزه کرد و از ولی خدا حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم دفاع نمود مدافع سرسخت پیامبر و اسلام بود و در جنگ بدر به درجه رفیع شهادت رسید.

حجت الاسلام رستاخیز با اشاره به وفات سید عبدالعظیم حسنی گفت:  سید عبدالعظیم حسنی یکی از بهترین الگو ها در تبعیت کامل از امام و شناخت دین برای جامعه امروز است.

امام جمعه هرمز با اشاره به سفر رئیس جمهور عراق و دیدار با مقام معظم رهبری گفت: مهمترین راهبرد همکاری بین ایران و عراق اخراج آمریکایی‌ها از منطقه است که مقام معظم رهبری به صراحت در دیدار با رئیس جمهور عراق فرمودند حتی یک آمریکایی هم در عراق نباید بماند.

امام جمعه هرمز بااشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع کارگران گفت:  یکی از مطالبات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران این بود که دولت مردمی به مجلس انقلابی باید مبارزه با فساد را دنبال کند.
امام جمعه هرمز بیان کرد: مسئولان در مبارزه با فساد بر اثر مخالفت ها مردد نشوند ومبارزه با فساد را به افراد مطمئن و سالم و امانتدار واگذار کنید.

وی گفت:  نقاط آسیب در گردش های مالی و اقتصادی کشور را شناسایی کنند. پرهیز از تبعیض در امر مبارزه با فساد داشته باشید وپرهیز از رفتارهای شعاری و تبلیغات در مبارزه با فساد داشته باشید.

حجت الاسلام  رستاخیز با اشاره به شعار سال گفت: کلید اصلی اشتغال در کشور تولید است دولت محترم برای ایجاد اشتغال و رشد تولید برای جزیره هرمز نگاه ویژه داشته باشد.

حجت الاسلام  رستاخیز بااشاره به تحولات منطقه و سفر رئیس جمهور اسلامی ایران به سوریه بیان کرد: سفر ریاست محترم جمهور به کشور  سوریه مورد استقبال پرشور مردم سوریه قرار گرفت واین سفرپرخیر و برکت هم در بعد اقتصادی هم در بعد امنیتی هم در بودجه نظامی بود.

وی گفت: سفری که چنان وحشتی برای  رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد کرد به گونه‌ای که خواب را از چشمان آنها گرفته است.

امام جمعه هرمز بااشاره به ابلاغ طرح عفاف وحجاب از سوی وزارت کشور گفت: باید قرارگاه عفاف حجاب در سطوح مختلف تشکیل شود در اقدام قرارگاهی عملیات بدون شناخت و چکشی فرصت سوزی است باید با ملاحظه فرهنگ بومی منطقه با ملاحظات آن منطقه این طرح با آرامش در یک برنامه منسجم انجام شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول