اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

هرمز به اشتغال پایدار نیاز دارد/ برنامه های باشکو ه برای سالروز آزادسازی هرمز در نظر گرفته شود

امام جمعه هرمز با اشاره به سالروز آزاد سازی جزیره هرمز از دست پرتقالیها و روز ملی خلیج فارس گفت: در طول تاریخ نام خلیج فارس یا دریای پارس در بین مردم جهان سر زبان ها بوده و اسناد تاریخی دارد لذا این خلیج تا ابد فارس خواهد ماند.

هرمز به اشتغال پایدار نیاز دارد/ برنامه های باشکو ه برای سالروز آزادسازی هرمز در نظر گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره هرمز، حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره هرمز که در مسجد جامع هرمز برگزار شد با اشاره به روز کار و کارگر گفت: کارگر ستون و محور تولید است؛ امروز اگر می خواهند مسئولین از کارگران و هرمزی حمایت کنند بهترین حمایت ایجاد اشتغال پایدار است.

وی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید مسئولین برای رفع مشکلات اقتصادی و رفع بیکاری و حمایت از این مردم عزیز وظیفه خودشان را نسبت به کارگران هرمزی انجام بدهند.

امام جمعه هرمز با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع به دست وهابیت گفت:  یکی از روزهای مصیبت در اسلام همین سالروز تخریب قبور ائمه بقیع است اینکه یک عده نادان برداشت انحراف از دین مبین اسلام  چنین خطایی بزرگی را انجام می‌دهند این یکی از مصیبت های بزرگ جهان اسلام است.

وی گفت: امروز جریان وهابیت، بهائیت، بابیت، جریان تشیع انگلیسی، اسلام سلفی، اسلام تکفیری و اسلام داعشی یکی از بزرگترین مصیبت ها برای جهان اسلام هستند که بر شیعه و اهل سنت واجب است جلوی این نوع تفکرات را بگیرند چرا این نوع تفکر ها باعث درگیری داخلی بین مسلمان ها می شود.

حجت الاسلام رستاخیز با اشاره به سالروز آزاد سازی جزیره هرمز از دست پرتقالیها و روز ملی خلیج فارس افزود: در طول تاریخ نام خلیج فارس یا دریای پارس در بین مردم جهان سر زبان ها بوده و اسناد تاریخی دارد لذا این خلیج تا ابد فارس خواهد ماند.

امام جمعه هرمز  با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم گفت: شهید مطهری یک معلم در تراز انقلاب اسلامی است که به عنوان الگو برای همه معلمین شناخته شده است.

حجت الاسلامرستاخیز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در عید فطر گفت: در سخنان معظم له چند راهبرد اساسی را بیان کردند که راهبرد اول تقویت اراده ملی در حل مشکلات کشور است و راهبرد دوم همکاری و همدلی و هم افزایی مسئولین با همدیگر و مردم با مسئولین و مردم با مردم است این اتحاد و همدلی است که جلوی شیطنت دشمنان را می گیرد و کشور را به عزت می رساند.

وی گفت: همه جریان‌ها و گروه‌های مقاومت برای حل مسئله فلسطین تمرکز کنند و از گروه های داخل فلسطین حمایت کنند.

امام جمعه هرمز با اشاره به حوادث بین المللی گفت:  حوادث اخیر سودان درس عبرتی برای کشورهایی است که به آمریکا و اسرائیل تکیه کرده اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول