اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

تأکید مقامات ارشد قزاقستان و فرانسه بر اجرای توافقات تجاری

رئیس جمهور قزاقستان با رئیس مشترک کمیسیون دولتی قزاقستان و فرانسه دیدار و در مورد اجرای توافقات حاصل شده در زمینه تجارت و اقتصاد گفت‌وگو کرد.

تأکید مقامات ارشد قزاقستان و فرانسه بر اجرای توافقات تجاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در آستانه، «قاسم ژومارت تاکایف» رئیس جمهور قزاقستان با «الیویه بشت» رئیس مشترک کمیسیون دولتی قزاقستان و فرانسه دیدار کرد.

تاکایف با استقبال از این دیپلمات، سطح روابط قزاقستان و فرانسه را بسیار قدردانی و ابراز اطمینان کرد که اولین سفر وی به کشورمان انگیزه جدیدی به مشارکت استراتژیک در همه زمینه‌ها خواهد داد.

رئیس جمهور قزاقستان گفت: شما حامل پیام ویژه‌ای از سوی رئیس جمهور «امانوئل ماکرون» هستید. لطفا بهترین آرزوها و سخنان احترام صمیمانه من را به او برسانید. ما خوشحال خواهیم شد که او را در هر زمانی که برای وی مناسب باشد در یک دیدار دولتی در اینجا ببینیم. فرانسه بزرگترین شریک ما در اروپا است. من قویاً معتقدم که ما فرصت‌های زیادی برای همکاری بیشتر داریم.

در این دیدار، طرفین در مورد اجرای توافقات حاصل از سفر رئیس جمهور قزاقستان به فرانسه از جمله در زمینه های تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری گفت‌وگو کردند.

پایان پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول