اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

فیلم دانش اقباشاوی به جشنواره کالووی‌واری راه یافت

«زاپاتا» در اولین حضور بین‌المللی‌اش در بخش «تولدی دیگر؛ سینمای ایران اینجا و اکنون» جشنواره‌ فیلم کارلووی ‌واری نمایش داده می‌شود.

فیلم دانش اقباشاوی به جشنواره کالووی‌واری راه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس، فیلم سینمایی «زاپاتا» تازه‌ترین ساخته‌‌ دانش اقباشاوی برای نمایش در پنجاه‌ و هفتمین جشنواره‌ فیلم کارلووی ‌واری انتخاب شد.

«زاپاتا» در اولین حضور بین‌المللی‌اش در بخش «تولدی دیگر؛ سینمای ایران اینجا و اکنون» جشنواره‌ فیلم کارلووی ‌واری نمایش داده می‌شود. این بخش از جشنواره‌ مختص فیلم‌های مستقل، شاعرانه‌ و پیشرو سینمای ایران است.

«زاپاتا» درامی اجتماعی است که به شیوه‌ ماکیومنتری (مستند واقع‌نما) با دوربین‌های موبایل، گوپرو و وی‌اچ‌اس به سبک آثار راجر کورمن ساخته شده است.

قصه‌ فیلم درباره‌ پسر و دختر جوانی است که در دوران همه‌گیری کرونا به دلیل بی‌پولی تصمیم می‌گیرند از زندگی‌شان فیلم بسازند اما خیلی زود پای گنگسترها به زندگی‌ و فیلم‌شان باز می‌شود.

«زاپاتا» سومین فیلم دانش اقباشاوی بعد از «تاج محل» و یک اپیزود از فیلم «هیهات» محسوب می‌شود و تا کنون نمایشی در ایران داشته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول