اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برف‌روبی ۳۰ کیلومتر از جاده دهستان موگویی در کوهرنگ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: از زمان آغاز عملیات بازگشایی محور چلگرد به دهستان موگویی در اواخر فروردین امسال تاکنون بیش از ۳۰ کیلومتر از این محور ۶۴ کیلومتری برف‌روبی شده و این عملیات با پیشرفت ۵۰ درصدی در حال انجام است.

برف‌روبی ۳۰ کیلومتر از جاده دهستان موگویی در کوهرنگ

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، روح‌الله غلامی گفت: از زمان آغاز عملیات بازگشایی محور چلگرد به دهستان موگویی در اواخر فروردین امسال تاکنون بیش از ۳۰ کیلومتر از این محور ۶۴ کیلومتری برف‌روبی شده و این عملیات با پیشرفت ۵۰ درصدی در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: عملیات بازگشایی با فعالیت ۹ دستگاه ماشین‌آلات راهداری و حضور ۱۵ نیروی انسانی ادامه دارد و امید می‌رود این محور تا نیمه اردیبهشت به طور کامل بازگشایی شود.

وی به بارش‌های سنگین برف در زمستان سال گذشته در بسیاری از محورهای کوهستانی چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: عملیات برف‌روبی به صورت پیوسته از زمان بارش‌ها در جاده‌های ارتباطی استان انجام شد که با توجه به سخت‌گذر بودن محور موگویی و احتمال وقوع بهمن، اقدام برای بازگشایی آن به اواخر فروردین امسال موکول شد.

غلامی با بیان اینکه اهالی روستاهای این دهستان در طول زمستان و قطع ارتباط با مرکز شهرستان کوهرنگ از مسیرهای ارتباطی بزنوید لرستان و فریدن اصفهان تردد داشتند، یادآور شد: با بازگشایی این محور، ارتباط ۱۵ روستای واقع شده در دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ با مرکز این شهرستان پس از هفت‌ماه برقرار می‌شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول