اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بازگشایی راه روستاهای محاصره شده در برف شهرستان‌های کوهرنگ و اردل ادامه دارد

سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: نیروهای راهداری همچنان در حال بازگشایی مسیرهای روستایی هستند اما همچنان مسیر برخی روستاها در شهرستان‌های کوهرنگ و اردل مسدود است.

بازگشایی راه روستاهای محاصره شده در برف شهرستان‌های کوهرنگ و اردل ادامه دارد

خسرو کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در حال حاضر مهم‌ترین بحث پس از بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری بازگشایی مسیرهاست که در دو شهرستان کوهرنگ و اردل هنوز تکمیل نشده است.

سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری افزود: ۳ محور در شهرستان کوهرنگ هنوز بازگشایی نشده است که با همت نیروهای راهداری امروز مسیر چهار روستا باز می‌شود؛ همچنین مسیر عسل‌کشان و موگویی هم از طرف استان لرستان در حال بازگشایی است.

وی با بیان اینکه گردنه چری و شاه‌منصوری به دلیل ریزش مداوم بهمن همچنان بسته است، ادامه داد: مسیر دهدلی و ۸ روستا در شهرستان اردل نیز هنوز مسدود است.

کیانی تصریح کرد: امکانات مورد نیاز از قبیل موادغذایی، آرد و آذوقه دامی از طریق امداد هوایی بین مردم روستاهای محاصره در برف توزیع شد.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول