اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تأمین معیشت کارگران و مهارت افزایی آن‌ها مستمر باشد

امام جمعه کاشان گفت: کارگران ستون فقرات اقتصاد کشور هستند و نقش مؤثری در پیروزی و بقای نظام اسلامی ایران داشته و دارند و همچنین محور تحقق اقتصاد مقاومتی و ساختن کشوری مستقل، قدرتمند هستند.

تأمین معیشت کارگران و مهارت افزایی آن‌ها مستمر باشد

به گزارش خبرنگار فارس از کاشان، حجت الاسلام سید سعید حسینی امام جمعه کاشان در خطبه‌های نماز جمعه کاشان اظهار کرد: همکاری، همدلی وهم افزایی سه قوه یک راهبرد بسیار مهم و اساسی برای حل مشکلات و پیشرفت کشور است.

 وی افزود: جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران در سال‌های اخیر نشان می‌دهد آن‌ها بر سه نقطه کانونی یعنی بدبین کردن مردم، بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام و ناامید سازی مردم تمرکز کرده‌اند که راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، جهاد امید آفرینی، جهاد تبیین و وحدت و همدلی است.

حسینی با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در عید فطر، عنوان کرد: ایشان توصیه به حفظ دستاوردهای ماه مبارک رمضان از جمله توفیق طاعت و بندگی، پاکیزگی روح، معنویت، آشنا شدن با معارف اسلامی، روحیه مبارزه و ضربه زدن به دشمن، توصیه به همکاری و همدلی و هم افزایی سه قوه برای حل مشکلات و پیشرفت کشور، تمرکز بر حل مسائل و خودداری مردم و مسؤولان از درگیر شدن و سرگرم شدن به حاشیه‌ها کردند.

 امام جمعه کاشان تصریح کرد: ایران در تمام زمینه‌ها توانمندی‌های زیادی دارد و این نشان از قدرت جمهوری اسلامی و عامل بازدارنده در مقابل دشمنان از جمله آمریکا و اسرائیل است.

وی با اشاره به ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر، گفت: کارگران ستون فقرات اقتصاد کشور هستند و نقش مؤثری در پیروزی و بقای نظام اسلامی ایران داشته و دارند و همچنین محور تحقق اقتصاد مقاومتی و ساختن کشوری مستقل و قدرتمند هستند بنابراین نباید تجلیل از کارگران را به هفته کار محدود کرد بلکه تأمین معیشت کارگران و مهارت افزایی آن‌ها باید برنامه‌ای مستمر باشد.

حسینی با اشاره به اینکه معلمان ادامه دهنده راه انبیا الهی هستند و در این راستا وظیفه خطیری بر دوش دارند، بیان کرد: معلمان آینده‌سازان و پرورش دهنده مدیران آینده نظام و مشعل‌دار هدایت بشر و سعادت جامعه هستند.

امام جمعه کاشان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید استاد مطهری، ادمه داد: ایشان الگوی مناسبی برای انسان‌ها به ویژه معلمان و مربیان آموزشی هستند که بهره‌گیری از راه و روش و کلام این بزرگ مرد راه سعادت را نمایان می‌کند.

وی با اشاره به شهادت آیت الله سلیمانی امام جمعه سابق زاهدان و کاشان و مؤسس حوزه مازندران، خاطرنشان کرد: آیت‌الله عباسعلی سلیمانی یکی از چهره‌های برجسته و مردمی در سیستان و بلوچستان بود و تمام مذاهب و طوایف این استان از منش و خلق خوش او یاد کرده و خاطرات بسیاری از تلاش‌هایش برای حفظ وحدت و رفع اختلاف طایفه‌ای در ذهن دارند.

پایان پیام/۶۳۱۳۷/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول