اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

در پی شهادت آیت الله سلیمانی، در کاشان هم سه روز عزای عمومی اعلام شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: بنا به اعلام نماینده ولی‌فقیه در کاشان به مناسبت شهادت آیت‌الله سلیمانی سه روز عزای عمومی در کاشان اعلام شد.

در پی شهادت آیت الله سلیمانی، در کاشان هم سه روز عزای عمومی اعلام شد

حجت‌الاسلام مهدی بصیرتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص اعلام عزای عمومی در این شهر گفت: به مناسبت شهادت مظلومانه آیت‌الله سلیمانی، با اعلام حجت‌الاسلام حسینی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه کاشان و هماهنگی با سایر نهادها روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه به‌عنوان عزای عمومی در این شهر اعلام شد.

 وی با بیان اینکه مراسم تشییع شهید سلیمانی فردا از مسجد امام حسن عسکری (ع) قم به سمت حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود، افزود: تدابیر لازم برای ایاب ذهاب مردم کاشان و شرکت پرشکوه مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی انجام‌شده و فردا ساعت ۷ صبح تعداد ۱۰ اتوبوس از میدان ۱۵ خرداد برای شرکت در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی به قم اعزام خواهند شد و در صورت استقبال مردم این اتوبوس‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

بصیرتی تصریح کرد: مراسم یادبود شهید آیت‌الله سلیمانی از ساعت چهار و نیم تا شش و نیم روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت در مصلی بقیه‌الله الاعظم کاشان با سخنرانی حضرت آیت‌الله صدیقی برنامه‌ریزی‌شده و حضور پرشور مردم برگزار خواهد شد.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در خصوص خصوصیات آیت‌الله سلیمانی گفت: ایشان فردی باروحیه مهربان مردمی و روحیه پدرانه داشت و با مدت کوتاه حضور در کاشان اما در بین مردم بسیار محبوبیت کسب کرد و این حادثه در کاشان باعث تأسف اقشار مختلف مردم شد.

وی گفت: شهید سلیمانی هم‌وغم خود را برای وحدت بین گروه‌ها و انسجام انجام داد و سعی در ایجاد انسجام داشت، شماره تماس ایشان در اختیار همه مردم بود و مقید بود تمام مراجعه حضوری را جواب دهد و به دیدار با خانواده شهدا اهمیت ویژه می‌داد.

پایان پیام/۶۳۰۲۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول