اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

درمانگاه هرمز با 19 نیرو مشغول فعالیت است/ 3 پزشک و 4 پرستار و 2 کارشناس رادیولوژی به مردم خدمت می دهند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی هرمز در حال حاضر ۳ پزشک، ۴ پرستار ، ۳ پذیرش ۲ کارشناس رادیولوژی ،۲ نیروی ماما و دو نفر خدمات و همچنین کارشناسان آزمایشگاه و بهداشت محیط و یک دندانپزشک مشغول به خدمت رسانی به مردم شریف هرمز می باشد.

درمانگاه هرمز با 19 نیرو مشغول فعالیت است/ 3 پزشک و 4 پرستار و 2 کارشناس رادیولوژی به مردم خدمت می دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بدنبال انتشار گزارشی مردمی با عنوان « گلایه اهالی هرمز از کمبودهای پزشکی»، دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این باره اظهار کرد: با توجه به جمعیت 7 هزار نفری جزیره هرمز و حضور مسافران و گردشگران در فصول مختلف سال این مرکز در سال گذشته با تغییر ساعت کاری از زمان بندی اداری بصورت شبانه روزی فعالیت خود را در راستای ارائه خدمات بهینه به مردم جزیره هرمز آغاز کرد. 

دکتر ذاکری بیان کرد: با توجه به جمعیت شناور جزیره و بالا رفتن بار مراجعات به این مرکز به ویژه هنگام تعطیلات و براساس درخواست های مکرر مسئولین و اهالی علیرغم همه کمبودها در بحث نیروی انسانی در سراسر استان این مرکز بصورت شبانه روزی راه اندازی و نیروی انسانی مورد نیاز تامین شد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به بازنشستگی یکی از پرسنل نگهبان تا جذب نیروی جدید در اردیبهشت ماه سال جاری از سایر مراکز این کمبود جبران شده است؛ لذا هم اکنون هیچ کمبود کادر درمانی در مرکز درمانی شبانه روزی هرمز وجود ندارد و مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی هرمز در حال حاضر ۳ پزشک، ۴ پرستار ، ۳ پذیرش ۲ کارشناس رادیولوژی ،۲ نیروی ماما و دو نفر خدمات و همچنین کارشناسان آزمایشگاه و بهداشت محیط و یک دندانپزشک مشغول به خدمت رسانی به مردم شریف هرمز می باشد.

ذاکری خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تلاش دارد خدمات بهداشتی و درمانی را از نزدیکترین شهرها و روستاهای استان تا دورترین نقاط بصورت کاملا عادلانه و با بهره گیری از بهترین تجهیزات و نیروی انسانی ارائه کند که خوشبختانه این مهم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی محقق شده است و تلاش است خدمات سلامت در استان نیز بیش از پیش ارتقاء پیدا کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول