اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

نمایشگاه صنایع دستی در محمودآباد نمونه برپا می شود/ بهره برداری از پل امام حسین(ع) در هفته شورا

شهردار محمودآباد نمونه از افتتاح پل سنگین گذر امام حسین(ع)، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و برگزاری جنگ شبانه در هفته شوراها خبر داد.

نمایشگاه صنایع دستی در محمودآباد نمونه برپا می شود/ بهره برداری از پل امام حسین(ع) در هفته شورا

مهدی بهشتی مقدم در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین از افتتاح پل 27 متری سنگین گذر امام حسین(ع)، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و برگزاری جنگ شبانه در هفته شوراها خبر داد و گفت: پل شهر محمودآباد نمونه پیش از این 10 متری بود که عصرها ترافیک سنگینی در این منطقه ایجاد می شد که 17 متر این پل تعریض و 27 متر شده است.

وی افزود: برای آسفالت پل مذکور، میدان موقت ایجاد می شود و تا چهار ماه آینده میدان اصلی طراحی و احداث می شود.

شهردار محمودآباد نمونه با اشاره به برپایی نمایشگاه صنایع دستی در هفته شورا، اظهار کرد: این نمایشگاه و جنگ شبانه روز شنبه هفته آینده در پارک بانوان، افتتاح و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. در این نمایشگاه هنرمندان شهرهای محمودآباد نمونه، قزوین و دیگر شهرها غرفه دار هستند.

بهشتی مقدم همچنین از برگزاری مراسم «پنجاه به در» در شهر محمودآباد نمونه خبر داد و گفت: به مناسبت پنجاه به در،  50 کبوتر به نیت 50 آرزو رهاسازی می شوند و برنامه های مختلفی همچون مسابقه، بندبازی، حضور خواننده، اجرای ورزش های بومی و محله ای و پخت و توزیع ۱۵٠٠ پرس آش رشته پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: 6 پارک محله ای زیبا در محمودآباد نمونه وجود دارد و بنا داریم اجرای جشن ها و برنامه های فرهنگی را به سمت محله محوری سوق دهیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول