اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

از ترکیب استاندارد «شن و نمک» در پاکسازی معابر برفی محمودآباد نمونه استفاده شد

شهردار محمودآباد نمونه گفت: ماسه ریزی، شن ریزی و برف روبی معابر اصلی و فرعی توسط 30 نفر از نیروهای خدمات شهری شهرداری انجام شد.

از ترکیب استاندارد «شن و نمک» در پاکسازی معابر برفی محمودآباد نمونه استفاده شد

مهدی بهشتی مقدم در گفتگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برف بارش برف سنگین اخیر در این شهر و اقدامات پرسنل خدمات شهری شهرداری اظهار کرد: مجموعه خدمات شهری شهرداری ۳۸ نفر هستند، در این روزها 30 نفر کارگر خدمات شهرداری، هفت نفر پرسنل خدمات شهری و معاونت شهرداری در برفروبی پای کار بودند و به صورت شبانه روزی مشغول به کار بودند.

وی افزود: در روز اول بارش برف سنگین معابر اصلی محمودآباد نمونه از ساعت 5:30 صبح تا ساعت ۲۰ شب توسط سه دستگاه از ماشین آلات شهرداری ماسه ریزی و نمک پاشی شد.

شهردار محمودآباد نمونه ادامه داد: صبح فردای بارش برف سنگین، نسبت به برفروبی معابر فرعی شهر اقدام شد و  معابری که ماشین آلات سنگ می توانستند ورود یابند تیغ زنی شد و معابر و کوچه هایی که ماشین آلات سنگین نمی توانست عبور کند توسط کارگران خدمات سنگین با پاروی دستی اقدام شد. خوشبختانه از شب و روز اول و بلافاصله بعد از قطع بارش معابر اصلی پاکسازی شده و تردد در جریان بود.

بهشتی مقدم اضافه کرد: با توجه به آسیب های نمک پاشی برای فضای سبز شهری سعی کردیم که کمتر از نمک برای برف روبی استفاده کنیم، بر این اساس مخلوطی استاندارد از شن بیشتر و نمک کمتر در معابر اصلی و فرعی شهر محمودآباد نمونه مورد استفاده قرار گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول