اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

رشد 171 درصدی ثبت نام حامیان تهرانی در طرح اکرام ایتام و محسنین

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از رشد 171 درصدی ثبت نام حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد.

رشد 171 درصدی ثبت نام حامیان تهرانی در طرح اکرام ایتام و محسنین

به گزارش گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد دهرویه، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با تقدیر از همراهی خیران و مردم نیکوکار در پویش‌های ماه مبارک رمضان، گفت: در این ماه مبارک ۱۱ هزار و ۱۰۸ نفر حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه ۲۳ هزار و ۵۵۸ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند، اظهار کرد: تا پیش از ماه رمضان ۸۴ هزار و ۳۰۶ نفر، حمایت از این فرزندان را تعهد کرده بودند که این تعداد در حال حاضر به ۹۵ هزار و ۴۱۴ نفر رسیده است.

دهرویه با اشاره به فعالیت ۱۲۰ پایگاه در طول ماه مبارک رمضان برای ثبت نام حامیان، خاطرنشان کرد: همچنین ۲۲ هزار و ۳۲۹ نفر با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ آمادگی خود را برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین اعلام کرده‌اند که فرآیند ثبت نام از این حامیان در دست انجام است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران ادامه داد: استقبال مردم نیکوکار از طرح اکرام ایتام و محسنین نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 171 درصد رشد داشته است.

وی یادآور شد: هموطنان عزیز می توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۶۳۹ آمادگی خود را برای شرکت در این طرح و حمایت از یک یا چند یتیم و فرزند محسنین اعلام کنند.

دهرویه تصریح کرد: شماره‌گیری شماره ثابت ۷۳۵۵-۰۲۱ و همچنین سایت  ekram.emdad.ir از دیگر روش های ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول