اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

دادگستری البرز نیازمند ۳۶۲ نیروی انسانی است

در مراسمی که در دادگستری کل استان البرز برگزار شد ۱۰۷ نفر از کارکنان اداری پس از طی دوران گزینش و آموزش‌های پیش از استخدام، آغاز به کار کردند.

دادگستری البرز نیازمند ۳۶۲ نیروی انسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی پور رضایی، سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان البرز طی آیین آغاز بکار نیروهای جدید دادگستری استان البرز،‌ که با حضور رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب کرج؛ دبیر شورای تحول و معاون قضایی رئیس کل؛ رئیس حفاظت دادگستری و معاون قضایی رئیس کل؛ رئیس حوزه ریاست و مدیر امور اداری و استخدامی دادگستری برگزار شد با تشریح روند جذب و بکارگیری کارکنان جدید الاستخدام پذیرفته شده در آزمون کادر اداری سال ۱۴۰۰ قوه قضائیه، گفت: امروز ۱۰۷ نفر از کارکنان اداری رسما فعالیت خود را در دادگستری کل استان آغاز کردند.

وی با بیان کاستی‌های دادگستری استان البرز در زمینه نیروی قضایی و اداری، به پیگیری‌های رئیس کل دادگستری استان البرز برای کاستن از این کمبودها در سال های اخیر اشاره کرد و افزود: مجموعه قضایی استان در زمینه کادر اداری در مضیقه است و بر اساس آمار، استان سی‌ام کشور از نظر تعداد کادر اداری است که با رشد جمعیت و به تبع آن رشد ورودی پرونده‌ها همخوانی ندارد.

وی با امروز امیدواری به عملیاتی شدن مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به استان البرز، تاکید کرد: هم اکنون بر اساس نیازسنجی انجام شده، دادگستری کل استان البرز در سال جاری نیازمند جذب ۳۶۲ کارمند جدید است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول