اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

ترافیک سنگین در هراز ، چالوس و رشت _ قزوین / جاده چالوس همچنان یکطرفه است

رئیس پلیس راه کشور از ترافیک سنگین در باربازگشت از سفرهای عیدفطر در جاده‌های شمالی خبر داد.

ترافیک سنگین در هراز ، چالوس و رشت _ قزوین / جاده چالوس همچنان یکطرفه است

سردار حسن مومنی رئیس پلیس راه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در شمال به جنوب محورهای شمالی کشور اعم از هراز، چالوس و رشت به قزوین در مقاطع مختلف ترافیک سنگین را شاهد هستیم.

وی گفت: تردد در جاده چالوس به سمت تهران یک طرفه است و این محدودیت تا زمان تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه کشور با تقدیر و تشکر از مردم به خاطر مدیریت بازگشت از سفرهای عید فطر گفت: از روز گذشته شاهد بار بازگشت مسافران هستیم و خوشبختانه زمان سفرها مدیریت شده و همه مردم بازگشت از سفر را به روز آخر موکول نکردند.

وی افزود: باید از مردم منطقه چالوس به خصوص مرزن آباد نیز بابت صبر و تحمل و همکاری با پلیس و مسافران تشکر کنیم چرا که در تعطیلات عید فطر، چندین مرحله محدودیت‌های تردد در جاده چالوس اعمال شد.

سردار مومنی گفت: اگرچه پلیس تمایلی به یک طرفه کردن مسیر ندارد اما در برخی مقاطع اگر محدودیت اعمال نشود  شاید با ترافیک پیش آمده در آن مقطع دچار گره ترافیکی شویم و  تا ۴۸ ساعت نتوان کاری کرد؛ برای همین مجبور شدیم در چندین مرحله جاده کندوان را یکطرفه کنیم.

وی از رانندگان درخواست کرد که از عجله و شتاب پرهیز کرده و با سرعت مجاز و فاصله طولی مطمئنه تردد کرده و بعد از هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند. 

رئیس پلیس راه کشور خاطرنشان کرد: عدم توجه به جلو، سرعت و سبقت غیرمجاز و رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی علت وقوع ۸۲ درصد از تصادفات رانندگی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول