اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

ترافیک سنگین در چالوس و هراز/ پلیس راه: حرکت در شانه خاکی راه مساوی است با توقیف!

رئیس پلیس راه کشور از ترافیک سنگین در محورهای هراز و چالوس خبر داد.

ترافیک سنگین در چالوس و هراز/ پلیس راه: حرکت در شانه خاکی راه مساوی است با توقیف!

سردار حسن مومنی رئیس پلیس راه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محورهای شمالی کشور از جمله چالوس و هراز بسیار سنگین است.

 وی با بیان اینکه محور چالوس از نیمه شب گذشته به سمت شمال یک طرفه شده است از رانندگانی که قصد تردد در محورهای چالوس و هراز را دارند درخواست کرد که از مسیر فیروزکوه و سوادکوه تردد کرده و مدت زمان سفر را بیشتر در نظر بگیرند.

 رئیس پلیس راه کشور تصریح کرد: تردد در آزادراه قزوین _ رشت در محدوده منجیل و رودبار نیمه سنگین و در فیروزکوه تردد پرحجم و روان مسافران را شاهد هستیم.

وی با بیان این مطلب که حرکت در شانه خاکی راه ممنوع بوده و پلیس راه بدون اغماض با متخلفان برخورد کرده و توقیف ساعتی خودرو ها را اعمال می‌کند به رانندگان توصیه کرد که با توجه به حجم بالای سفر در محورهای شمالی از عجله و شتاب پرهیز کرده و مدت زمان سفر خود را خیلی بیشتر در نظر گرفته و با رعایت قوانین و مقررات رانندگی کنند.

 سردار مومنی خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت جوی در محورهای مواصلاتی کشور عادی و روان بوده و بارش گزارش نشده است.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این خصوص که جاده چالوس تا چه زمانی یکطرفه خواهد بود گفت: تا تخلیه  بار ترافیکی و عادی شدن وضعیت تردد، محدودیت اعمال شده در جاده چالوس ادامه خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول