اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام جمعه هرمز: مسئولان نسبت به بدپوششی در ادارات بی خیال نباشند

امام جمعه هرمز گفت: مسئولان نسبت به بدپوششی در ادارات بی خیال نباشند.

امام جمعه هرمز: مسئولان نسبت به بدپوششی در ادارات بی خیال نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه جزیره هرمز ظهر امروز در خطبه های این هفته جزیره هرمز که در مسجد جامع برگزار شد، بااشاره به اجرایی شدن طرح عفاف و حجاب در کشور گفت: در تبلیغات محیطی همه ادارات در مسئله عفاف و حجاب باید از فرامین رهبری عزیز استفاده کنند.

وی  گفت باید این ارزش های اجتماعی را در تبلیغات محیطی استفاده کنیم و اصول عمل در عرصه حجاب به فرموده مقام معظم رهبری این است که زنان آگاه، الگوی زن مسلمان را نشان بدهند و برای ترویج حجاب کار تحقیقی و تبلیغی انجام بدهید وخانم ها را به حجاب و فواید آن آشنا کنند و اهمیت شرعی و منطقی حجاب را بیان کنند واحساس آسایش و آرامش ناشی از حجاب را بیان دارند.

وی از مسئولان ادارات خواست مشکل کم پوششی در ادارات را حل کنند و اجازه ندهند توهین کنندگان به حجاب جولان بدهند و البته با محبت و مدارا نهی از منکر کنید.
 
حجت الاسلام جعفر رستاخیز ضمن تبریک عید سعید فطر گفت: عیدی واقعی عیدی است  که به وسیله اعمال خالص انسان را به محبت الله برساند. 

امام جمعه هرمز بااشاره به حمله آمریکا علیه ایران اسلامی در طبس گفت: در واقعه طبس شن ها مامور خدا بودند که نیروهای آمریکایی را از بین بردند و یکی از دسیسه ها و حمله‌های دشمن را دفع کردند. 

خطیب جمعه  هرمز گفت: اکنون کشور عزیزمان ایران در یک جنگ شناختی وترکیبی تمام عیار به وسیله دشمن قرار گرفته است که از یک طرف دشمن با مخلوط کردن اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست و اطلاعات درست به دنبال القای ناامیدی مردم هستند از طرف دیگر به وسیله شبکه های اجتماعی مجازی و از طرف دیگر روایت دروغ خودشان را به جای روایت درست برای مردم قرار می دهند و روش دیگر دشمن در جنگ شناختی این است که سربازان خودش را از داخل کشور در جبهه خودی انتخاب می‌کند و به کشور ضربه می زند. 

وی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی که در جوامع مختلف وحشت ایجاد می کرد امروز به وسیله حملات راهبردی محور مقاومت و هشتی را به جان این رژیم غاصب ایجاد کرده است. 

امام جمعه هرمز گفت:  بهترین لباس روح تقوای الهی است، تقوا بهترین توشه برای سفر آخرت انسان است، تقوا خیر سعادت دنیا و آخرت را تامین می‌کند.

امام جمعه هرمز بیان کرد: سرمایه و عمر همین شب و روز است که در حال گذر است و این سرمایه در حال خرج شدن است آن را دریابیم.

وی گفت: دنیا بازار آخرت است اگر کسی از سرمایه عمرش در دنیا کار خوب انجام دهد به سود بزرگ که همان بهشت است می رسد اما اگر کارهای بد انجام دهد به ضرر بزرگ که همان جهنم است میرسد و اعمال خوب و بد انسان را به بهشت یا جهنم می رساند. 

خطیب جمعه هرمز افزود: باید از این سرمایه بزرگ برای معرفت به خدا و حجت های خدا استفاده کنیم و از مسیر درست بهره‌مند شویم تا اهل نجات باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول