اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

مجید اخشابی: ابزار هنر می‌تواند پیوند دهنده کشورهای جهان اسلام باشد/برای زائران امام رضا(ع)میزبانی می‌کنم

مجید اخشابی در مورد برگزاری رویداد ماه امت در مشهد مقدس گفت: اگر قرار باشد ارتباطی با کشورهای جهان اسلام برقرار شود، مباحث فرهنگی و هنری و در واقع ابزار هنر می‌تواند پیوند دهنده این کشورها باشد.

مجید اخشابی: ابزار هنر می‌تواند پیوند دهنده کشورهای جهان اسلام باشد/برای زائران امام رضا(ع)میزبانی می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس، مجید اخشابی در مورد اهمیت برگزاری رویداد ماه امت در مشهد مقدس گفت: اگر قرار باشد ارتباطی با کشورهای جهان اسلام برقرار شود، مباحث فرهنگی و هنری و در واقع ابزار هنر می‌تواند پیونددهنده این کشورها باشد.

این خواننده با اشاره به اجرایش در مشهد تحت عنوان رویداد فرهنگی ماه امت اظهار کرد: برگزاری رویداد ماه امت برای دومین سال پیاپی حرکت مثبت و ارزشمندی است. شهر مشهد نیز مانند همه شهرها نیازمند کارهای فرهنگی و هنری است چراکه از ابزار هنر در جهت بهبود و اصلاح جامعه کمک گرفته می‌شود.

وی افزود: اگر از دل این نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها الگوی صحیح و مناسبی به وجود بیاید این جشنواره‌ها می‌توانند آثار مشترک و مفیدی را در حوزه وحدت کشورهای جهان اسلام را رقم بزنند.

اخشابی تصریح کرد: اگر قرار باشد ارتباطی با کشورهای جهان اسلام برقرار شود، مباحث فرهنگی و هنری و در واقع ابزار هنر می‌تواند پیونددهنده این کشورها باشند و ما می‌توانیم از تجربیات فرهنگی و هنری استفاده کنیم.

این خواننده با بیان اینکه  موسیقی دارای پیام‌های مثبت، ارزشمند و آموزنده‌ای است که می‌تواند به راحتی با مخاطب ارتباط برقرار کند و این پیام‌ها را ارائه دهد، خاطرنشان کرد: با توجه به علاقه‌مندی جامعه به موسیقی الزاما باید چنین محافلی اتفاق بیفتد تا بتوانیم به کمک موسیقی، موسیقی‌های فاخر و ارزمند و دارای محتوای مطلوب تولید کنیم و آثار ارزشمندی از این حرکت‌ها نه تنها به مردم کشورمان بلکه به جهان اسلام نیز ارائه شود.

اخشابی در پایان در خصوص اجرا در حوزه فرهنگ رضوی و توجه به امام رضا(ع) نیز گفت: اجرا برای زائران امام رضا(ع) در واقع به گونه‌ای حس میزبانی دارد؛ من که خواننده هستم با این‌گونه اجرا میزبان هستم و برای زائران امام رضا(ع)میزبانی می‌کنم؛  همیشه اجراهای مشهد را دوست دارم، چراکه حس متفاوتی نسبت به سایر اجراهایم دارم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول