اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

جشن«هم آغاز» با اجرای زنده سالار عقیلی و مجید اخشابی در اصفهان

رییس کمیته فرهنگی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان از برگزاری جشن فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با حضور و اجرای زنده سالار عقیلی و مجید اخشابی در اصفهان خبر داد.

جشن«هم آغاز» با اجرای زنده سالار عقیلی و مجید اخشابی در اصفهان

سعید امامی رئیس کمیته فرهنگی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس گفت: تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز فرصت مناسبی است که از ظرفیت این دو ابر مناسبت برای توسعه فعالیت های گردشگری و اقدامات فرهنگی و مذهبی برای گردشگران و مسافران نوروزی استفاده کرد.

وی اظهار کرد: یکی از محوری ترین مباحثی که در برنامه های کمیته فرهنگی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان برای نوروز ۱۴۰۲ مد نظر قرار گرفت، ارائه برنامه های فرهنگی و مذهبی در ایام نوروز با محوریت ماه مبارک رمضان بود و سعی شد این برنامه ها به گونه ای باشد که در عین شاخص و تخصصی بودن، در آن مولفه ارتقای نشاط و همبستگی اجتماعی رعایت شود.
امامی تصریح کرد: در برنامه های ماه مبارک رمضان این کمیته ویژه ایام نوروز سعی شده است که رویکرد برنامه ها فقط در سطح شهر و استان اصفهان نباشد بلکه رویکرد ملی بودن برنامه ها حفظ شود تا مسافران و گردشگران نوروزی بتوانند از این برنامه ها بهره برده و خاطره ای خوبی از سفر به شهر اصفهان داشته باشند.
رییس کمیته فرهنگی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در برنامه های  کمیته فرهنگی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان فقط به گردشگران و مسافران نوروزی توجه نشده است بلکه در برنامه ریزی این برنامه ها به گونه ای عمل شده که شهروندان اصفهان هم از این برنامه ها استفاده کرده و لحظات شاد و خاطره انگیزی را تجربه کنند.
وی گفت: کمیته فرهنگی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان در سیاست‌گذاری های اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ سعی شده است در کنار بعد ملی بودن برنامه ها تمام گروه سنی از این برنامه ها استفاده کنند که یکی از این برنامه ها جشن آغاز ماه مبارک رمضان به همراه ویژه برنامه روزه اولی ها تحت عنوان «هم آغاز»  است.
امامی ادامه داد: این برنامه با حضور اجرای زنده سالار عقیلی و مجید اخشابی از هنرمندان کشوری برگزار می شود که در آن  محمد‌رضا حسینیان و عبدالله رواق از مجریان مطرح کشوری برنامه را اجرا می کنند.همچنبن در این برنامه  حامد شاکر نژاد قاری بین المللی قرآن کریم نیز حضور دارد.رییس کمیته فرهنگی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: در این برنامه  قطعه موسیقی «ربنا» جدید  آقای سالار عقیلی که توسط سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان تولید شده است رونمایی خواهد شد. همچنین در این جشن با اجرای سرود مخصوص روزه اولی ها همراه خواهد بود و هزار دانش آموز دختر به صورت هماهنگ با پوشش یکرنگ چادر نماز در این جشن شرکت خواهند کرد.
رییس کمیته فرهنگی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: این برنامه امروز جمعه چهارم فروردین ماه ساعت ۱۹ در میدان امام خمینی(ره) برگزار می شود.
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول