اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بازدید ۱۰ هزار نفر از نمایشگاه قرآن در خراسان‌شمالی

رئیس گروه دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی گفت: ۱۰ هزار نفر از علاقمندان از سیزدهمین دوره نمایشگاه قرآن کریم استان بازدید کردند.

بازدید ۱۰ هزار نفر از نمایشگاه قرآن در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز رضا رضایی، رییس گروه دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو‌ با رسانه‌ها اظهارکرد: سیزدهمین دوره نمایشگاه قرآن کریم استان از ۱۹ تا ۲۵ فروردین ماه در دانشگاه پیام نور بجنورد دایر بود که در این بازه زمانی ۱۰ هزار نفر از علاقمندان از این نمایشگاه بازدید کردند.

وی گفت: مردم این استان ضمن بازدید از سیزدهمین نمایشگاه قرآن کریم مبلغ ۷۰ میلیون تومان محصولات مورد نیاز فرهنگی و مذهبی خود را خریداری کردند.

رییس گروه دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی افزود: این نمایشگاه با عرضه ۲ هزار عنوان و ۲۰ هزار جلد کتاب با تخفیف ۱۵ تا ۴۰ درصدی در ایام شب‌های قدر دایر بود که در مجموع محصولات عرضه شده به طور میانگین ۳۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه غرفه‌های عرضه محصولات فرهنگی و مذهبی شامل انتشارات به نشر، قلم آذین و کتاب رسان از خراسان رضوی، باغ کاغذی و مدافعان از بجنورد، تعدادی از موسسات عرضه محصولات فرهنگی و مذهبی و همچنین آموزشگاه طراحی مد و لباس اسلامی دایر بود.

رضایی افزود: محصولات فرهنگی و قرآنی، کتب دینی و ادعیه، بخش هنرهای قرآنی شامل اجرای تواشیح، کتابت قرآن کریم و خوشنویسی قرآنی و خدمات قرآنی شامل پاسخگویی به سوالات دینی و قرآنی، کرسی تلاوت قرآن کریم عرضه شده است.

وی بیان کرد: گسترش ظرفیت‌های قرآنی، افزایش انس و الفت مردم با قرآن کریم، تشویق جوانان و نوجوانان برای بهره گیری از فعالیت های مذهبی و قرآنی و دسترسی آسان مردم و علاقه مندان به محصولات فرهنگی و قرآنی از اهداف برگزاری این نمایشگاه بود.

پایان پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول