اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اقتصاد غربی باعث ترویج ربا در جامعه می‌شود/ مهار تورم با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد گفت: مهار تورم با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رشد تولید با حضور فعال مردم در عرصه اقتصاد رقم خواهد خورد.

اقتصاد غربی باعث ترویج ربا در جامعه می‌شود/ مهار تورم با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن اکبرزاده، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: سنت‌های الهی برگرفته از قرآن و سیره و روش زندگی ائمه اطهار گرفته شده و راه سعادت بشر و جامعه اسلامی، رشد سنت‌های الهی و تبری از سنت‌های غربی است.

وی گفت: باتوجه‌به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی برقرار دادن شعار سال با عنوان مهار تورم و رشد تولید؛ اقتصادی که بر مدار غرب و در ظرف اسلام در جامعه رواج دارد قطعاً دچار مشکل شده و باعث ترویج ربا در جامعه می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد افزود: اقتصاد ربوی در ایران اسلامی حتی بالاتر از اقتصاد غربی شدت گرفته و باعث ایجاد مشکلات معیشتی و گرفتاری‌های اقتصادی شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبرزاده تصریح کرد: تورم با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قابل‌مهار بوده و شرط افزایش و رشد تولید در مشارکت مردم در صحنه‌های اقتصادی است.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول