اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

استقرار ۴۸۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در کرمانشاه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه، از استقرار ۴۸۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد امام خمینی (ره)برای جمع آوری زکات فطریه در استان کرمانشاه خبر داد.

استقرار ۴۸۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در کرمانشاه

پیمان ترکمانه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از استقرار ۴۸۰ پایگاه کمیته امداد برای جمع‌آوری زکات فطریه در استان خبر داد و اظهار کرد: این پایگاه‌ها در سراسر استان به عنوان شورای زکات استان در مصلی‌های نمازجمعه، دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، میادین شهر و معابر عمومی استقرار می‌یابند.

وی افزود‌: جمع‌آوری زکات، در روز عید فطر شامل زکات فطره عام، زکات فطره سادات، کفارات عمد و غیرعمد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: در ۱۵۰ پایگاه‌های جمع‌آوری زکات دستگاه‌های کارتخوان هم موجود است و افراد می‌توانند برای پرداخت زکات خود از کارت‌های اعتباری استفاده کنند.

وی در کنار موارد ذکر شده به پرداخت زکات از طریق کد دستوری  #۵*۸۸۷۷* هم اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم در همان روز عید فطر تمام وجوه دریافتی فطریه را به حساب نیازمندان واریز کنیم در این راستا اسامی نیازمندان و شماره حساب آن‌ها آماده شده است.

ترکمانه اضافه کرد: پایگاه‌های جمع‌آوری فطریه روز عید فطر در محل برگزاری نماز، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و در روز بعد از عید سعید فطر؛ در میادین و معابر عمومی در خدمت هم‌استانی‌ها است.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول