اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

آمادگی موسسه کهریزک برای دریافت فطریه و کفاره روزه‌داران

مدیر روابط عمومی موسسه خیریه‌ کهریزک در آستانه عید سعید فطر از آمادگی این موسسه جهت دریافت فطریه و کفاره روزه‌داران خبر داد.

آمادگی موسسه کهریزک برای دریافت فطریه و کفاره روزه‌داران

به گزارش گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس،محمدعلی احمدی تنکابنی، مدیر روابط عمومی موسسه خیریه‌ کهریزک با اشاره به نگهداری، درمان و توانبخشی از ۳۲۰۰ مددجوی سالمند، معلول، بیمار مبتلا به ام اس، کودکان معلول ذهنی و کودکان اختلال اتیسم در این موسسه گفت: خیرین و نیکوکاران می‌توانند علاوه بر فطریه، انواع هدایای نقدی و غیر نقدی خود را به کهریزک اهدا کنند.

وی همچنین یادآور شد در ۲روز تعطیلات عید سعید فطر، صندوق‌های دریافت فطریه و کفاره در محل آسایشگاه خیریه کهریزک تعبیه شده تا بار دیگر، همچون سالیان گذشته مردم نوعدوست و دین باور شهر و دیارمان به مشارکتی معنوی دعوت شوند. مشارکتی که از محل آن، قسمتی از هزینه‌های زندگی بخشی به خانواده بزرگ و سه هزار نفری کهریزک تأمین خواهد شد.

وی افزود: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این موسسه به نشانی www.kahrizakcharity.com و یا تماس با سامانه ۴۲۱۱۴۰۰۰ دفتر جلب مشارکت‌های مردمی درباره نحوه پرداخت کفاره و وجوه نقدی اطلاعات کسب کرده و سهمی در شادی‌بخشی به نیازمندان داشته باشند.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول