اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

استاندار مازندران: تحقق رشد اقتصادی ۳.۷ درصدی مازندران/ تشکیل شورای تحول در دستگاه‌های اجرایی

رئیس شورای اداری استان مازندران با بیان اینکه تحقق رشد هشت درصدی اقتصاد در سال جاری برنامه و رسالت جدی همه مؤئولان است، گفت: بر اساس آمار رسمی رشد اقتصادی مازندران پس از ۱۰ سال منفی بودن به ۳.۷ رسیده است.

استاندار مازندران: تحقق رشد اقتصادی  ۳.۷ درصدی مازندران/ تشکیل شورای تحول در دستگاه‌های اجرایی

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدمحمود حسینی‌پور در جلسه شورای اداری مازندران با بیان اینکه سال گذشته سال آزمون برای مدیران و مردم بوده است، اظهار کرد: اگر چه مردم در طول سال‌های پس از انقلاب در تمامی آزمون های سیاسی و اجتماعی به درستی درخشیدند، اما مسؤولان در برخی آزمون‌ها در دول‌های مختلف نمره قبولی نگرفتند.

استاندار مازندران از مدیرانی که سال گذشته محکم پای نظام ایستادند تشکر کرد و گفت: سال گذشته بعضی از مدیران به ویژه روسای دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش سال سختی را گذراندند.

وی با بیان اینکه سال گذشته همراهی و وفاق خوبی بین مسؤولان سه قوه و با نماینده ولی فقیه در استان رخ داده است، اضافه کرد: نتیجه انسجام مسؤولان حاکمیتی و دولتی طی سال گذشته در مازندران سبب شد تا رشد اقتصادی استان پس از ۱۰ سال منفی بودن، مثبت شود.

حسینی‌پور با بیان اینکه من از بخش خصوصی که مردانه پای کار نظام آمدند تشکر می‌کنم، گفت: مازندران در رشد اقتصادی ملی نیز کمک جدی کرده است.

نماینده عالی دولت در مازندران تحقق رشد هشت درصدی اقتصاد مازندران را در سال جاری برنامه و رسالت جدی استان عنوان کرد و گفت: در حوزه هنجارشکنی و ارزش‌های اسلامی برنامه‌هایی را وزارت کشور شروع کرد که همه باید همراه باشند.

رئیس شورای اداری استان مازندران تاکید کرد: دستگاه‌های دولتی باید الگو باشند، اصلا قابل قبول نیست که در دستگاه‌های دولتی بدحجاب داشته باشیم، مدیران باید پاسخگو باشند.

حسینی‌پور با بیان اینکه مسؤولان دانشگاه‌ها ‌و بیمارستان‌ها باید الگوی رعایت ارزش‌های اسلامی باشند، ادامه داد: در این کار مهم که شاقول انقلاب اسلامی است، همه مسؤولان باید پای مار باشند و احساس مسؤولیت کنند.

وی گفت: از سوی دیگر باید توجه و دقت داشته باشیم تا اساس کار را با اقدام نابخردانه از بین نبریم.

استاندار مازندران از دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمات به مسافران نوروزی صمیمانه تشکر کرد و گفت: فرمانداران و شهرداران مازندران در تعطیلات نوروزی برای ارائه خدمات مناسب به ۲۰ میلیون مسافر نوروزی در مدت کمتر از ۲۰ روز شبانه روز پای کار بودند.

استاندار مازندران گفت: شورای تحول در تمامی دستگاه‌های اجرایی مازندران باید تشکیل شود، با طرح‌های تحولی ضمن اینکه می‌توان بهره‌وری را افزایش داد، شعار مهار تورم و رشد اقتصادی را محقق کرد.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول