اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توسعه مازندران منوط به همراهی و همکاری مسؤولان است / تحقق شعار سال نیازمند تلاش متولیان است

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با توضیح این نکته که همه باید تابع برنامه های توسعه ای استان باشیم، گفت: توسعه این دیار منوط به پیگیری و اجرای برنامه های نیمه تمام و صد البته همراهی و همکاری مسئولان است.

توسعه مازندران منوط به همراهی و همکاری مسؤولان است / تحقق شعار سال نیازمند تلاش متولیان است

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در جلسه شورای اداری مازندران اظهاار کرد: امیدواریم شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید محقق شود.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه تاسی از عملکرد اهل بیت (ع) کشور را به پیشرفت‌های مورد نظر می‌رساند،گفت: رأفت و رحمت و عدالت، الگوی مدیریتی مولای متقیان علی (ع) بوده است، الگویی که مسؤولان دولت سیزدهم آن را در این مدت عملیاتی کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات مردم وظیفه مهم و جدی امروز مسؤولان است، مدیران باید نسبت مردم محبت و رأفت داشته باشند.

وی با بیان اینکه الگوی مدیریتی استان مازندران باید با رأفت و عدالت حضرت علی (ع) عجین شود، بیان کرد: امروز دولت انقلابی سیزدهم برای خدمت به مردم تعطیلات و شبانه روز نمی‌شناسد.

محمدی‌لائینی تصریح کرد: این در حالی است که این دولت وارث عقب‌ماندگی‌ها و بدهکاری‌های دولت گذشته نیز است.

وی گفت: استانداری مازندران باید ارزیابی را از عملکرد دستگاه‌های اجرایی در تحقق شعار سال قبل نیز داشته باشد ‌و نتیجه را اطلاع‌رسانی کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: تاکید می‌کنم تلاش جهادی مسؤولان با هدف جلب رضایت مردم و آرمان‌های شهدا ضروری است.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول