اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

هوشمندسازی نظارت بر کالاهای اساسی در قزوین/ توسعه گلخانه ها در دستور کار جهاد کشاورزی قرار دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از سال جاری با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه های اجرایی، نظارت هوشمند بر تمام کالاهای اساسی همانند آرد و نان انجام خواهد شد.

هوشمندسازی نظارت بر کالاهای اساسی در قزوین/ توسعه گلخانه ها در دستور کار جهاد کشاورزی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد حسین عطایی بعد از ظهر امروز در نشست هم اندیشی استاندار قزوین با نخبگان، تولیدکنندگان، تشکل ها و فعالین بخش کشاورزی که در سالن باغستان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: توجه به بخش تولید و کشاورزی همواره یکی از اساسی ترین محورهای شعار ابلاغی مقام معظم رهبری بوده است که نشان از اهمیت این موضوع حساس در تامین امنیت غذایی دارد.

وی افزود: ورود جدی در حوزه تولیدات گیاهی، حوزه دام و طیور، حوزه بازرگانی و حوزه مشارکت نیروی انسانی و بخش خصوصی ۴ محور اساسی و برنامه ریزی شده وزارت جهاد کشاورزی در سال آینده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به ورود جدی وزارت جهاد کشاورزی در حوزه تولیدات گیاهی، تصریح کرد: افزایش تولیدات گیاهی، الگوی کشت و توسعه گلخانه ها و توسعه سامانه های نوین انتقال آب از برنامه های اساسی این وزارت خانه جهت کنترل چرخه امنیت غذایی است.

این مقام مسئول اضافه کرد: افزایش بهره وری، ساماندهی زنجیره تولید شیر و گوشت قرمز و فعال کردن واحدهای دامی نیمه فعال از دیگر برنامه های اساسی است که وزارت جهاد کشاورزی با همکاری دستگاه های ذیربط و متولی امر به آن ها به صورت جدی ورود خواهد کرد.

عطایی نظارت هوشمند بر کالاهای اساسی را نیز از وظایف سازمان جهاد کشاورزی دانست و تاکید کرد: از سال جاری با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه های اجرایی، نظارت هوشمند بر تمام کالاهای اساسی همانند آرد و نان انجام خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول