اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

پلمب ۴ واحد متخلف عرضه کننده کالاهای اساسی در استان قزوین

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از پلمب چهار واحد صنفی متخلف در حوزه عرضه کالاهای اساسی این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

پلمب ۴ واحد متخلف عرضه کننده کالاهای اساسی در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، داود نایب فرجی از پلمب چهار واحد صنفی متخلف در حوزه عرضه کالاهای اساسی در استان قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: این واحدها شامل یک واحد صنفی عرضه مرغ و ماهی و سه واحد نانوایی بوده است.

وی اضافه کرد: این واحدها به علت گران فروشی، توزیع خارج از شبکه و تخلفات صنفی دیگر تشکیل پرونده شده و به دستگاه قضایی معرفی شده‌اند.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه نظارت بر واحدهای صنفی تا پایان ماه مبارک رمضان با قوت ادامه دارد، گفت: با هدف مقابله با تخلفات صنفی و همچنین ایجاد امنیت و آرامش در بازار محصولات اساسی گشت‌های مشترک سازمان و تعزیرات تا پایان ماه مبارک رمضان از واحدهای صنفی تداوم دارد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهروندان قزوین می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول