اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس توطئه‌های رژیم غاصب صهیونیستی را نقش بر آب می‌کند

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به حملات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی به بیت‌المقدس گفت: این اقدام رژیم صهیونیستی با ۲ هدف ایجاد رعب و اشغال فضای رسانه‌ای است اما قطعا با نتیجه عکس مواجه خواهند شد زیرا مردم با نزدیکی به روز قدس انگیزه بیشتری برای حضور در راهپیمایی پیدا می‌کنند.

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس توطئه‌های رژیم غاصب صهیونیستی را نقش بر آب می‌کند

محمود معلمی کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه حضرت امام(ره) بیان کردند «روز قدس روز اسلام است» و با همین جمله اهمیت موضوع فلسطین و قدس مشخص می‌شود، اظهار داشت: مسجدالاقصی اولین قبله مسلمین است اما در سال ۱۹۴۸ میلادی صهیونیست‌ها با حمایت کشورهایی مانند آمریکا به مرور منازل فلسطینی‌ها را خریداری کرده و در این سرزمین مستقر شدند و در ادامه با حمایت کشورهای اروپایی و آمریکایی‌ها مسلمانان را از آنجا اخراج و آن را غصب کردند.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری از مردم فلسطین در کشورهای مختلف آواره و در اردوگاه‌ها ساکن هستند در حالی که اگر چنین مسأله‌ای برای یک کشور اروپایی اتفاق می‌افتاد شرایط متفاوت بود، تصریح کرد: در ابتدا به صهیونیست‌ها پیشنهادات فراوانی برای مستقر شدن در سرزمین‌های مختلف ارائه شد اما آن‌ها قصد ایجاد شکاف میان مسلمانان را داشتند و در همین راستا این منطقه را میان کشورهای اسلامی انتخاب و تلاش کردند مانند موریانه کل منطقه را تحت تأثیر قرار دهند.

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی با یادآوری اینکه امروز نقشه صهیونیست‌ها تشکیل اسرائیل کبری است که از نیل تا فرات را شامل می‌شود، تأکید کرد: مسلمانان و غیرمسلمانان باید این هوشیاری را داشته باشند که قصد این رژیم غاصب گرفتن کل جهان است و باید نسبت به این توطئه هوشیار بود.

وی با اشاره به حملات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی به بیت‌المقدس بیان داشت: این اقدام رژیم صهیونیستی با ۲ هدف ترساندن مسلمانان و اشغال فضای رسانه‌ای تعریف می‌شود اما قطعا با نتیجه عکس مواجه خواهند شد زیرا ملت‌ها با نزدیکی به روز قدس انگیزه بیشتری برای حضور در راهپیمایی پیدا می‌کنند.

معلمی در پایان با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: ابتکار برگزاری روز قدس در دست امام خمینی(ره) بود و بر همین اساس مردم باید به روز قدس اهمیت دهند زیرا هرچه که جمعیت راهپیمایی بیشتر باشد صهیونیست‌ها احساس خطر بیشتری خواهند کرد.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول