اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

محمد صادق خیاطیان به عنوان مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شد

سخنگوی دولت سیزدهم از تغییرات جدید دولت در اعضای کابینه و مسئولان دولتی خبر داد. در این تغییرات، محمدصادق خیاطیان به عنوان مدیر عامل جدید صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شد.

محمد صادق خیاطیان به عنوان مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم، امروز سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه 1402، از تغییرات جدید در اعضای کابینه و همچنین تغییر مدیر عامل صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد.

سخنگوی دولت در تشریح تغییر مدیر عامل صندوق نوآوری و شکوفایی اظهار کرد: با توجه به اولویتی که حوزه نوآوری و شکوفایی و حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان وجود دارد به صندوق نوآوری و شکوفایی کشور مربوط می‌شود، رئیس جمهور تصمیم گرفتند از خدمات آقای دکتر خیاطیان در مدیریت این نهاد استفاده شود. محمدصادق خیاطیان که به عنوان مدیر عامل این صندوق انتخاب شد، سوابق متعددی در حوزه‌های علم و فناوری و حوزه‌های حمایتی در مسئله دانش‌بنیان‌ها دارد.

پیش از این، علی وحدت با حکم ریاست جمهوری پیشین، حسن روحانی، در پاییز سال ۱۳۹۷ به عنوان مدیر عامل صندوق نوآوری و شکوفایی انتخاب شده بود.

محمدصادق خیاطیان، دارای مدرک دکترای مدیریت فناوری از دانشگاه علامه طباطبایی بوده و عضو هیئت علمی و استادیار پژوهشکده مطالعات بنیادین علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی است. وی در حال حاضر رئیس مرکز بررسی‌‌های استراتژیک ریاست جمهوری در دولت سیزدهم است و ریاست مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در کارنامه اجرایی وی به چشم می‌خورد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول