اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

سالانه بیش از یک میلیون نفر از خدمات آموزشی جهاد دانشگاهی بهره‌مند می‌شوند

معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی در قالب ۱۵۸ مرکز و در ۸۷ شهر به ارائه خدمات آموزشی می‌پردازد و سالانه بیش از یک میلیون نفر از خدمات آموزشی جهاد دانشگاهی بهره‌مند می‌شوند.

سالانه بیش از یک میلیون نفر از خدمات آموزشی جهاد دانشگاهی بهره‌مند می‌شوند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نشست صمیمانه رئیس جهاد دانشگاهی با اعضای معاونت آموزش و کارآفرینی این نهاد برگزار شد.

حسن مسلمی نائینی، رئیس جهاد دانشگاهی در جمع اعضای معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی با اشاره به اهمیت منابع انسانی در موفقیت هر سازمانی گفت: سرمایه اصلی جهاد دانشگاهی، منابع انسانی آن هستند و تلاش می‌کنیم، ضمن آشنایی با نظرات جهادگران، از این دیدگاه ها برای توسعه فعالیت‌های این نهاد بهره‌مند شویم.

مسلمی نائینی ضمن استماع گزارش تعدادی از مدیران و نیز کارشناسان، بر تعامل خوب و هم‌افزایی بین همه معاونت‌های جهاد دانشگاهی شامل آموزش و کارآفرینی، پژوهش و فناوری، هماهنگی و امور مجلس، فرهنگی و نیز توسعه منابع انسانی برای هم‌افزایی و تعامل سازنده در راستای موفقیت این نهاد و حل مشکلات منابع انسانی جهاد دانشگاهی تاکید کرد. 

محمد محسن غفوریان، معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی نیز در این نشست، با تبریک ایام ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید گفت: این نشست اولین نشستی است که رئیس جهاد دانشگاهی با همکاران معاونت آموزش به صورت رو در رو و به شکل دوستانه و صمیمی می‌نشینند و از نزدیک با صحبت‌ها و نظرات همکاران آشنا می‌شوند.

وی در این نشست با معرفی بخش‌های ستادی معاونت آموزش و کارآفرینی گفت: در این معاونت پنج بخش مهم ستادی شامل اداره کل اعضای هیات علمی، برنامه‌ریزی و آموزش، پروژه‌یابی، اشتغال و کارآفرینی، راهبری و نظارت راهبردی و کمیسیون‌های داخلی هستند. 

معاون آموزش و کارآفرینی با تشریح برخی از فعالیت‌ها و برنامه‌های معاونت آموزش و کارآفرینی گفت: معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی در قالب ۱۵۸ مرکز و در ۸۷ شهر به ارائه خدمات آموزشی می‌پردازد و سالانه بیش از یک میلیون نفر از خدمات آموزشی جهاد دانشگاهی بهره‌مند می‌شوند.

در این نشست برخی از اعضای این معاونت به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند و موضوعاتی در زمینه مسائل کلان آموزشی و نیروی انسانی جهاددانشگاهی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول