اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

محل ضربت خوردن امام علی (ع) در سحرگاه نوزدهم ماه رمضان+فیلم

مسجد کوفه به عنوان محل ضربت خوردن امام علی علیه‌السلام در سحرگاه نوزدهم ماه رمضان، از شب گذشته میزبان عزاداران بود و زائران لحظه اذان صبح نوای «تهدمت والله ارکان الهدی» سر دادند.

محل ضربت خوردن امام علی (ع) در سحرگاه نوزدهم ماه رمضان+فیلم

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، امام علی علیه‌السلام در سحرگاه نوزدهم ماه رمضان در محراب مسجدکوفه با شمشیر زهرآلود ابن ملجم  بر رأس مبارکشان مصدوم و پس از سه روز به شهادت رسیدند.

اذان صبح نوزدهم ماه رمضان در مسجد کوفه

هم‌زمان با شب نوزدهم ماه رمضان، هزاران زائر از کشورهای مختلف در مسجدکوفه حضور یافتند و به دعاخوانی مشغول شدند. همچنین مراسم نخستین شب قدر در مسجد کوفه برگزار شد و زائران دست‌های دعا را بلند کرده و از خداوند طلب مغفرت و بخشش گناهان کردند و خواستند تا سرنوشت یک سال‌شان را به خوبی رقم بزند.

 

علاوه بر این، در سحرگاه نوزدهم ماه رمضان یعنی روز و ساعت ضربت خوردن امام علی علیه‌السلام در محراب مسجد کوفه، زائران در این مکان مقدس نوای «تهدمت والله ارکان الهدی» سر دادند که حال و هوای محراب مسجد کوفه در هنگام اذان صبح نوزدهم ماه رمضان را مشاهده می‌کنید:

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول