اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

همه نهادها باید با موضع شفاف در بحث حجاب و عفاف ورود کنند

نماینده ولی فقیه در مازندران اشاره به اینکه در مسائل پوششی مقام معظم رهبری اخیرا به صراحت بیان کردند که مساله حجاب بحث شرعی و قانونی و بی‌حجابی نیز حرام شرعی و سیاسی است، گفت: حجت بر همه دستگاه‌ها و نهادها تمام شده است و همه نهادها باید پای همین موضع شفاف بیایند.

همه نهادها باید با موضع شفاف در بحث حجاب و عفاف ورود کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در دیدار با فرمانده انتظامی مازندران و معاونان فرماندهی انتظامی استان، اظهار کرد: ایام شب قدر را پیش رو داریم که فرصت بسیار مهمی است و باید از آن بهره‌گیری شود.

وی با تسلیت شهادت بهمن مرادیان از نیروهای انتظامی مرکز استان، گفت: مازندران از استان‌های پُرتردد در ایام تعطیلات به‌ویژه تعطیلات نوروز است، ۲۰ میلیون نفر مسافر عدد بالایی است اما امکانات استانی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه امکانات دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه نیروی انتظامی از پس موج عظیم مسافران بر نمی‌آید،اضافه کرد: همچنین اینکه تعداد نیروهای انتظامی نیز کافی نیست.

محمدی‌لائینی با تاکید بر اینکه افکار عمومی باید بداند که نیروهای انتظامی از دل مردم هستند و با هدف حفظ امنیت فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: در مقابله با بروز برخی از ناهنجاری‌های اجتماعی وحدت نگاه و رویه مهم است.

وی با اشاره به اینکه در مسائل پوششی مقام معظم رهبری اخیرا به صراحت بیان کردند که مساله حجاب بحث شرعی و قانونی و بی‌حجابی نیز حرام شرعی و سیاسی است، اظهار کرد: حجت بر همه دستگاه‌ها و نهادها تمام شده است و همه نهادها باید پای همین موضع شفاف بیایند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امیدواریم همکاران نظامی با انگیزه‌تر از هر نظامی لباس سربازی اسلام و دین را قدر بشناسند و پای آن بایستند و بدانند که عامه مردم قدرشناس هستند‌.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول