اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

نکات ضروری در تماس با اورژانس ۱۱۵

مسؤول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه با یادآوری نکات ضروری در تماس با اورژانس ۱۱۵، گفت: هنگام تماس با عوامل اورژانس خونسردی خود را حفظ کنید و آرام باشید.

نکات ضروری در تماس با اورژانس ۱۱۵

اکبر آزادی، مسؤول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با ارائه چند پیام آموزشی در هنگام تماس با ۱۱۵، اظهار کرد: هنگام تماس با عوامل اورژانس خونسردی خود را حفظ کنید و آرام باشید.

وی در خصوص تماس حوادث ترافیکی و تصادفات، گفت: محل دقیق حادثه و تعداد مصدومان را به اطلاع همکاران در اورژانس ۱۱۵ برسانید و تلفنی که با آن تماس گرفتید در دسترس باشد و آن را مشغول نکنید.

مسؤول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه تصریح کرد: از قبل محل پایگاه اورژانس ۱۱۵، هلال احمر، آتش‌نشانی و پلیس را شناسایی کنید چون در زمانی که دسترسی به تلفن ندارید؛ خیلی کمک کننده هستند.

وی با توصیه به یادگیری کمک‌های اولیه، گفت: با یادگیری کمک‌های اولیه در شرایط بحران اقداماتی نظیر کنترل خونریزی، احیای قلبی ریوی، جابه‌جایی و حمل صحیح مصدوم را می‌توانید انجام دهید.

آزادی خاطرنشان کرد: شیرفلک‌های اساسی آب، برق و گاز را در منازل و ادارت از قبل شناسایی کنید؛ محل پناه‌گیری در زمان بحران به‌خصوص زلزله را نیز از قبل شناسایی کنید و پناه‌گیری در این محل‌ها را به کودکان و سالمندان آموزش دهید.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول