اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تمهیدات اورژانس کرمانشاه برای سیزده‌بدر/ بیش از ۴ هزار مأموریت در طرح نوروزی انجام شده است

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از آماده‌باش اورژانس در روز طبیعت خبر داد و گفت: تاکنون در طول طرح نوروزی، ۴ هزار و ۵۳ مأموریت فوریت‌های پزشکی انجام شده است.

تمهیدات اورژانس کرمانشاه برای سیزده‌بدر/ بیش از ۴ هزار مأموریت در طرح نوروزی انجام شده است

اکبر آزادی، مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بابیان اینکه از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ساعت ۸ صبح امروز،۱۲ فروردین‌ماه امسال ۴ هزار و ۵۳ مأموریت فوریت‌های پزشکی انجام شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۹۳۱ مورد منجر به مأموریت ترافیکی و تصادفی بوده است.

وی از آماده‌باش اورژانس در روز طبیعت خبر داد و افزود: در این روز معمولا با ترافیک‌های سنگینی در محورهای مواصلاتی استان مواجه هستیم که متأسفانه شاهد حوادث ترافیکی هم هستیم.

 مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در ورودی و خروجی شهرها استقرار آمبولانس‌ها را داریم و در راستای آرامش‌بخشی به هموطنان همکاران در کنار جاده‌ها هستند و در صورت نیاز از اورژانس هوایی استفاده خواهیم کرد.

وی ضمن ارائه توصیه‌های برای روز طبیعت از هم‌استانی‌ها خواست، ضمن رعایت سرعت مطمئنه با حوصله رانندگی کنند.

آزادی گفت: مردم معمولا در این روز در طبیعت سرسبز استان مستقر می‌شوند که هر ساله گزش حشرات، عقرب‌گزیدگی و مارگزیدگی را داریم که در این خصوص لازم است حتما در منطقه‌ای امن مستقر شوند.

وی تصریح کرد: خیلی‌ها مشکلات قلبی، دیابت و یا بیماری خاصی دارند که لازم است اگر داروی خاصی مصرف می‌کنند به همراه خود داشته باشند تا در صورت نیاز به‌موقع از داروهای خود استفاده کنند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول