اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حمایت قاطع مجموعه قضایی اردستان از آمران به معروف و ناهیان از منکر

رئیس دادگستری شهرستان اردستان گفت: اطمینان می‌دهم مجموعه قضایی شهرستان حمایت قاطع و کامل از آمران به معروف و ناهیان از منکر انجام می‌دهد.

حمایت قاطع مجموعه قضایی اردستان از آمران به معروف و ناهیان از منکر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، مهدی طارمی رئیس دادگستری اردستان با اشاره به حضور میدانی در نقاط مختلف سطح شهر، اظهار کرد: به مجموعه فرهنگی، بسیج و انتظامی شهرستان اطمینان می‌دهم که مجموعه قضایی شهرستان حمایت قاطع و کامل از آمران به معروف و ناهیان از منکر انجام می‌دهد و خود را قانونا و شرعا متعهد می‌داند تا خدای ناکرده فضای شهرستان به سمت‌وسوی ولنگاری نرود.

وی افزود: آمران به معروف و ناهیان از منکر در حین انجام وظیفه اگر مورد کوچک‌ترین اهانت قرار گیرند،پرونده تشکیل و گزارش انجام می‌شود،همچنین مجموعه قضایی نیز نهایت حمایت از این افراد خواهد داشت.

طارمی خاطرنشان کرد: اگر خدای ناکرده اشخاصی با آمران به معروف برخورد کند یا تعرضی به آن‌ها انجام دهند حتما پرونده قضایی تشکیل شده و با اشخاص خاطی با اشد مجازات برخورد می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان اردستان با بیان اینکه آمران به معروف در چهارچوب ضوابط و مقررات، وظیفه خود را انجام می‌دهند، ادامه داد: مواردی از جمله سگ‌گردانی، کشف حجاب و روزه‌خواری علنی اگر در سطح شهرستان صورت گیرد، حتما نیروی انتظامی در راستای مقابله با جرم مشهود، موظف به برخورد وفق مقررات قانونی است.

وی یادآور شد: در مواقعی که نیروی انتظامی به دلایلی در صحنه حضور ندارد و یا حضور آن‌ها مستلزم وقت است، نیروهای بسیجی به عنوان ضابط خاص این وظیفه را دارند که برخورد قانونی لازم انجام دهند.

پایان پیام/۶۳۱۳۵/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول