اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

روز جمهوری اسلامی بین دیگر اتفاقات تاریخی کشور مظلوم واقع شده است

امام جمعه ساوه گفت: روز جمهوری اسلامی بین دیگر اتفاقات تاریخی کشور مظلوم واقع شده است لذا باید مسئولان امر در این خصوص اهتمام بیشتری به خرج دهند.

روز جمهوری اسلامی بین دیگر اتفاقات تاریخی کشور مظلوم واقع شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در نشست آنلاین رسانه‌ای که با موضوع جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری دینی به همت بسیج ادارات شهرستان ساوه برگزار شد اظهار کرد: دوازده فروردین ماه یوم‌الله جمهوری اسلامی است و به‌عنوان بزرگترین عید برای شیفتگان حق و حقیقت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه نظام فعلی ایران بر پایه مردم‌سالاری دینی است افزود: عنوان جمهوری اسلامی به این دلیل است که کشور ما بر پایه مردم نهادینه شده است و اگر پشتوانه و حمایت مردم از نظام نبود قطعا این اتفاق مهم رقم نمی‌خورد.

امام جمعه ساوه اضافه کرد: در بهمن ماه ۱۳۵۷ پس از سال‌ها مبارزه و تقدیم بهترین جوانان، این انقلاب به بار نشست و در فروردین ماه ۱۳۵۸ اکثریت مردم به نظام جمهوری اسلامی آری گفتند تا یک حکومت دینی بر پایه مردم تشکیل شود.

رحیمی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی همواره با مشارکت مردم قدرت گرفته است ادامه داد: مردم ما در عرصه‌های مختلف همواره پای کار نظام ایستاده‌اند و با حضور به موقع و مؤثر خود در بزنگاه‌های این کشور، پای آرمان‌های نظام و انقلاب ماندند و نشان دادند علیرغم گذشت بیش از چهل سال از این انقلاب، بیش از پیش به آن ایمان و اعتقاد دارند.

وی افزود: دشمن در تمام سال‌های پس از انقلاب با ترفندها و حیله‌های مختلف تلاش کرد مردم را از این نظام خسته کنند و یک‌بار با تحریم اقتصادی، یک بار با تحریم دارو، یک بار با نفوذ فرهنگی و... به دنبال آسیب به اصلی‌ترین رکن جمهوری اسلامی یعنی مردم بود که خوشبختانه با هوشیاری و بصیرت مردم در همه عرصه‌ها شکست خورده است.

امام جمعه ساوه با بیان اینکه این روز بزرگ باید عزیز داشته شود گفت: روز جمهوری اسلامی بین دیگر اتفاقات تاریخی کشور مظلوم واقع شده است لذا باید مسئولان امر در این خصوص اهتمام بیشتری به خرج دهند.

رحیمی بر لزوم زنده نگه داشتن این روز تأکید کرد و گفت: در این روز پربرکت، نظامی متولد شد که نور اسلام را دگرباره ساخت که نه‌فقط در ایران بلکه در سراسر جهان این نور متجلی شد.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی با پشتوانه مردم موفق شد کنگره ۲۵۰۰ شاهنشاهی را در هم بشکند و با کنار زدن تفکر و اندیشه شیطانی، مردم‌سالاری دینی و جمهوریت را پیاده‌سازی کرد.

امام جمعه ساوه گفت: اسلام، اسم ایران عزیز را معطر کرده است و اگر همه مسئولان و مدیران کشور حرکاتشان اسلامی و دینی و صحیح باشد، مردم مزه جمهوریت و اسلامیت واقعی را خواهند چشید و لذا همه کسانی که در این کشور مسئولیت دارند باید تلاش کنند تا رضایت مردم بیش از پیش جلب شود.

رحیمی بیان کرد: مردم ما در طول سال‌های انقلاب علیرغم مشکلات موجود همواره پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند و وظیفه همه مسئولان این است که آنچه در سان این مردم است به آنها ارائه دهند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور پس‌ از انقلاب گفت: امروز کشور ما در عرصه‌های مختلف علمی، نظامی، پزشکی و... به دستاوردهای مهمی دست یافته و کشوری که تا قبل از انقلاب به دیگر کشورها وابسته بود امروز خود به یک صادرکننده در حوزه‌های مختلف بدل شده و با ایستادن روی پای خود و تکیه بر توان داخلی تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

امام جمعه ساوه گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا با عمل به شعار مهم سال که همان رشد تولید و مهار تورم است بتوانیم بخشی از مشکلات موجود در کشور را رفع کنیم و در این شهر که قطب تولید است با همراهی بین بخشی ظرفیت تولید را افزایش دهیم و نیازهای کشور را برطرف کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول